Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

Aprilbäbis skrev 2008-05-08 10:51:16 följande:
    Jag har frågat i en annan tråd men behöver ett snabbt svar...Tycker ni att 5000 för en bugaboo cameleon 06:a är ett bra pris?? Ingår regnskydd o myggnät och en åkpåse( inte bugaboos egna dock). Ska ev köpa den idag så jag hoppas nån svarar här:)
    Om den är i fint skick och liggdelen ingår så är det OK pris. Lycka till!
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2008-05-08 11:36:49 följande:
    Ingen??????????
    Men om du inte vill använda den svarta suffletten så blir det ju helt grön klädsel eller svart klädsel med solsufflett. Inte så många val... Klart att det går att ha grönt och svart ihop men jag är skeptisk...
  • Fröken Småland
    thj skrev 2008-05-08 15:35:27 följande:
    Tjohoo!!De rosa,bruna ofwhite sommarsufletter kommer i juliIhop med bee i rosaOch det ska bli en dunderfin sommar så de lär behövas i juli aug medKramizz
    Det var ju goda nyheter! *jublar* Tror du filtarna kommer också? *gapar efter mycket*
  • Fröken Småland
    Trojka skrev 2008-05-08 17:48:46 följande:
    Men så surt. Min OiOi Hobo har gått sönder! Vad ska jag ha för skötväska nu då? Vill inte ha OiOi igen, och heller inte Skip*Hop.
    Vad är det som gått sönder? Reklamation? Sånt där är jag petnoga med; har jag betalat en rejäl summa för en vara så skall den banne mig hålla också. Alla kvitton sparas med notering på baksidan *så himla redig*. Man kan reklamera mycket oftare än man tror!
  • Fröken Småland

Jaha, tjejer. Sista rycket, sen lägger jag ner ståbrädeprojektet. Två svar har jag fått trots flera efterlysningar. Visst måste det finnas mer kunskap i detta ämne där ute i landet? Kom igen nu! Annars kommer det ju att tjatas i evigheter så fort någon ny köper en Bugga och skall ha ståbräda till.

• Fröken Småland
    Trojka skrev 2008-05-09 09:18:51 följande:
    Oh, har redan fått svar från butiken jag köpte min skötväska ifrån. Dom kommer hjälpa mig trots att jag inte har kvar kvittot. -glad- Nu slipper jag jaga ny skötväska.
    Där ser du! Lönar sig att reklamera... Grattis!
  • Fröken Småland
    SooJuicy skrev 2008-05-09 09:40:27 följande:
    Skrev för några dar ´sen i tråden, vet inte om du såg det men har en easyrider med stor krok, passar på buggen (finns med liten krok oxå men passar inte). Inte den smidigaste, men man tar sig fram, en pyttesvag sluttning neråt blir det oxå men inga problem för barnet att sta på den.Nu använder inte jag den knappt, skulle jag haft dagligt behov skulle jag föredra ex buggens egen. Men den va billig, ser att det står 395:- på babylands hemsida men när jag köpte den direkt i butik betalde jag 195:-
    Tack! Jo, jag såg att du skrev häromdagen. Bara du och martina78 som hört av sig...
  • Fröken Småland
    LillaMiss Piggy skrev 2008-05-10 14:12:41 följande:
    Sorry att jag tjatar men måste veta nu så jag kan få beställningen innan kotten ploppar ut Ni som har beställt från Ping Pong, vet ni vad dom tar för en ny klädsel till liggdelen? Har mailat dom för över en vecka men dom har inte svarat Vet ni vad den kostar om man köper den hemmai Sverige? Skiljer det mycket?
    Du får tjata hur mycket du vill . Tror dock inte att någon här har svaret på din fråga, vi har inte haft någon god erfarenhet av Ping-pong pga diverse strul. De flesta beställer från www.babytrader.eu. Men inte lösa klädslar, då blir det antagligen dyrare än om man köper här hemma eftersom frakten kostar rätt mycket.

Går att fynda begagnat också. Igår fick jag hem en varukorg, en sittdelsbas och en liggdelsbas inkl madrass, botten och skenor. Allt i superfint skick och kalaset gick på löjliga700:-. Men jag hade tur, normalt andrahandsvärde är 60-75 % av nyvärdet beroende på skick.
  • Fröken Småland
    AnniPanni skrev 2008-05-11 09:18:38 följande:
    På tal om UV-skyddet.. är det något som funkar bra på en cam? (ja alltså cams egna då ).Vi åker utomlands om ett par veckor o det känns lite som att parasollet inte ger tillräckligt med skydd ifrån solen.
    Läs gärna i Shoegirls blogg om UV-skyddet. Hon är påläst om sånt där. Adress finns i TS.
  • Fröken Småland
    Finasteunge skrev 2008-05-11 11:02:08 följande:
    Vilken färj på sommar suflett är snyggast till sand bas och brun topp?? Lr ja alla färjer går ju ihop med sand. Funderar på röd men ja vet inte nån som har någe annat bra förslag??
    Gul eller offwhite *står på min egen inköpslista*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13