Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 17:06:59 följande:
    Jo jag har skickat iväg ett mail nu, hoppas jag slipper stå för frakten när jag skickar tillbaka parasollet nu. Tusiken jag som skulle glänsa omkring med mitt nya parasoll i veckan
    Jag vet! Jag vill också ha ett parasoll men jag kan inte bestämma färg . Vitt, orange, gult eller rött står på listan. Det är ju nästan svårare än att bestämma namn på ungen .
  • Fröken Småland
    Duntoffla skrev 2008-05-05 17:10:32 följande:
    Smakråd please Jag har en sandbas och brun canvastopp. Även gul sommarsuflett och orange fleece. Samt en hemmasydd suflett med vitt, orange och rött. Vilken färg på parasoll skulle ni välja då? Vill att det ska passa flera kombos
    Hahaha, se ovan!
  • Fröken Småland
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 17:17:51 följande:
    Haha ja men eller hur! Å nu när jag äntligen bestämde mig för ett orange parasoll så blev det ändå fel. Vill ju inte gärna köpa en helt ny åkpåse bara för att matcha parasollet heller. Hmmm kanske skulle ta å byta färg helt och ta någon anna då jag nyss fikc veta att de inte har den gamla färgen i lager  Oooogh lord hur ska jag göra! Vilken färg ska jag ta då?
    Vad har du för färg på basen och toppen?
  • Fröken Småland
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 17:25:07 följande:
    Basen är mörkgrå och toppen har jag i svart och brunt. Därför jag piffade upp den med en orange åkpåse
    Ja, då är det svårt... Kolla om du kan få tag på gamla orange någon annanstans!
  • Fröken Småland
    Helena 82 skrev 2008-05-06 12:49:12 följande:
    undrar när 09orna kommer till butikerna?? Någon som vet-?
    Bugaboo har inga årsmodeller alls.
  • Fröken Småland
    myHappiness skrev 2008-05-06 18:48:09 följande:
    Men ska man inte ha nåt under? lakan,eller filt?
    Det beror på hur hög mysfaktor man vill ge sitt barn. Jag skulle använt åkpåsen i botten som extra madrass och sen en bomullsfilt eller något på den. Och så alternera fleecefiltar och bomullsfiltar (ev min favorit gallerfiltar) beroende på väder och vind. Lite mysigt skall väl junior ha, de gillar att ha det trångt och ombonat. Kolla bara i nacken så det inte blir tokvarmt.
  • Fröken Småland
    Mållgan skrev 2008-05-07 09:21:21 följande:
    Vill oxå veta med regnskydden. Har för mig att jag sett att det ginns fickor att sätta utanpå varukorgen som man ska ha regnskydden i. Men när vi beställde vår bugga verkde damen i butien väldigt frågande när jag frågade om det. Nån som vet? Det verkade smidigt.
    Du har antagligen sett regnskyddsväskan här i tråden. Tyvärr var den hemmaknåpad . Kolla igenom förra bildtråden så hittar du den.
  • Fröken Småland
    mollan nu skrev 2008-05-07 12:19:28 följande:
    När jag hämtade dottern på dagis i går fick jag en lustig kommentar från en i personalen:"ni har ju en sån rolig vagn, den ser ut som en rullator och då måste den vara himla bra. För inte skulle man dra runt på en så konstig(tror hon menade ful) vagn om den inte var jättebra att köra."Och jag håller med, inte snygg men ack så skön att köra.
    Hahaha, det var ju ett bra sätt att få en förolämpning att låta som en komplimang! Jag kommer heller aldrig att tycka den är snygg... Men min man som aldrig har en åsikt om någonting tycker att den är superfin :-/.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13