Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

Infinite Joy skrev 2008-05-26 15:33:56 följande:
    Har den gula toppen bara funnits i fleece?
    Japp.

AsfaltsBlomma: Väskan som liknar Skip*hop är antagligen från Gaia & Ko.

Lottetottan: Hur gick det med din punka? När jag skulle pumpa mitt hjul första gången så trodde jag att pumpen var sönder. Men till slut så upptäckte jag att ventilen åkt ner i fälgen så att pumpens "pigg" som öppnar ventilen inte bottnade. Så om du inte kommit iväg till någon cykelaffär ännu så kolla först om du kan dra upp ventilen lite mer.

Amanda: Fanns det några åkpåsar kvar på Simpleworld?
  • Fröken Småland
    ewamarie skrev 2008-05-27 11:19:11 följande:
    Eftersom den då har utgått så måste jag ju fråga om det är helt uppåt väggarna att beställa en sådan???Skulle inte det vara lite coolt med denimbas och gul topp? Eller är det "oldnews"????
    Det tycker jag låter fint . Somrigt och härligt. Det finns en på Tradera just nu, bara suffletten. Och det skulle väl vara optimalt så att du visar din snygga denimbas. Dessutom finns det väl inget bättre material att ligga mot på sommaren?

Det är inte min annons på Tradera, men jag vet vems den är *Sherlock Holmes*
  • Fröken Småland
    AsfaltsBlomma skrev 2008-05-27 11:25:18 följande:
    Vet du hur stor den är i jämförelse med Skip Hop Dash eller Duo?
    JÄTTE-stor. Det går lätt i en laptop i den.
  • Fröken Småland
    Azel skrev 2008-05-27 13:54:06 följande:
    Varför inte BeTween om BeAll är för stor?
    Det är Gaia & Ko-väskan vi diskuterar, inte Ju Ju Be
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-05-27 20:49:38 följande:
    Men mollan, du har ju ett hål därnere där jag har!
    Det här ser lite kul ut taget ur sitt sammanhang *fniss*
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2008-05-28 09:14:15 följande:
    Näe....vad trist Lider med dig. Vi fick världens tristase räkning....sophämtning för ett helt år....3000 kr bläääääk.
    Va? Hade de missat det?
  • Fröken Småland
    see78 skrev 2008-05-28 09:31:16 följande:
    åhh tack för era svar.....känner mig så förvirrad....anledningen till att vi tittade på buzz 4 är att min man är 1,97 och han tänker på den låga liggdelen och sen så säger han efter att vi har varit och kollat i babyproffsen hundra gånger att det verkar som att buzz 4 är mer stabil än bugaboon......Stargirl: vi frågade faktiskt om dom säljer mycket av den då sa dom att dom inte gör det men att buzz 4 e rätt så ny här i Sverige....men det är sant.... man ser bara bugaboo på stan.....tycker du den är stabil?
    Det är ju inte en pansarvagn, varken till vikt eller stabilitet. Men den är tillräckligt stabil för att jag skall känna mig 100 % säker med en bebis där i. Däremot håller jag ett noga vakande öga på mormor när hon kör vagnen nerför trottoarkanter och liknande.

Det enda negativa jag upplever är som tidigare sagts; att varukorgen kommer uppochner när man fällt ihop den, att det är svårt att åka uppför i rulltrappor samt att varukorgen är svåråtkomlig när man har liggdelen på.

Men den lätta vikten, den långa användningstiden och den höga kvaliteten gör ändå Bugaboo till den bästa vagnen alla kategorier.
  • Fröken Småland
    Caeruleus skrev 2008-05-28 12:24:37 följande:
    Kan någon vara snäll lägga in bilderna på min bugga i bildtråden?
    *jag är snäll*
  • Fröken Småland
    Emmsan skrev 2008-05-28 13:12:44 följande:
    usch är lite orolig vi har fel på vårat vatten här i karlskrona o jag har gett Melker ersättning heeela natten o morgonen utan att koka vattnet hjälp :(
    Det är säkert ingen fara! Det är längre tids användning som brukar vara skadligt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13