Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

hexkex skrev 2008-05-12 16:45:21 följande:
    Nu har jag tagit bilder på min röda bee med babynest och son i Bilderna finns i mitt bildgalleri och om det finns intresse för det så får gärna någon med plus lägga ut bilderna i bildtråden.Sonen är 3 mån gammal och ca 63 cm lång (inte mätt på ett par veckor så jag har uppskattat med måttband här hemma idag) och det finns allt utrymme att växa en del till innan babynestet är för litet.
    *kilar in i ditt galleri och hämtar bilder*
  • Fröken Småland
    ängeln83 skrev 2008-05-12 17:47:35 följande:
    Bra Förklaring är inte min bästa sida Mätte scootern nu och den var visst 94 cm lång, så det kan ju funka ändå. Sambon lär ju bli tokig om jag köper en vagn som inte ens får plats i bilen Känner tyvärr ingen som har en bugga, tror inte det rullar en endaste bugga där jag bor
    Var bor du?
  • Fröken Småland
    ängeln83 skrev 2008-05-12 19:24:24 följande:
    Vaggeryd, 3 mil söder om Jönökping, här rullar det mest Emmaljunga och Brio.
    Hmmm, skall nog till Värnamo någon dag den här veckan. Vi kunde ses där i så fall? Annars har ju 1klass i Jönköping buggor .
  • Fröken Småland
    Dis skrev 2008-05-13 09:38:21 följande:
    Visst var väl det här ett bra pris för en nästan oanvänd Bee inkl. åkpåse? :)
    Absolut!
  • Fröken Småland
    Adelisa skrev 2008-05-13 09:45:14 följande:
    har inte ping-pong bugaboo längre??
    Jo, man får maila dem och fråga om pris och lagersaldo. De har det inte upplagt på sin hemsida. Flera här i tråden är missnöjda med Pingpong, bara så du vet.
  • Fröken Småland
    TAALs mamma skrev 2008-05-13 09:48:14 följande:
    mamma2003 du har väl en frog?Funderar på att köpa en, trivs du med din?Jag är 163 tror du den funkar för mig iom att inte handtaget är ställbart.Finns det något man bör kolla efter när man köper en begagnad frog, något som slits eller så?Blev ett par frågor hoppas du har tid att svara.
    Japp, jag inboxar dig!
  • Fröken Småland
    Cococo skrev 2008-05-13 10:17:56 följande:
    Har beställt en massa saker till en kompis som bor i USA och undrar om det är någon här som vet om man slipper tull om hon klipper bort alla tags på t.ex. en väska och säger att det är en begagnad?
    Så länge värdet inkl frakt understiger 500 SEK så är det inga problem om det är en gåva. Men tänk bara på vad som händer om paketet skulle komma bort, då får du ersättning för vad du deklarerat för värde.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13