-
Så länge som barnet åker vagnSandraM85 skrev 2008-05-11 14:11:32 följande:Hur länge kan barnet sitta i en bugaboo cam ?Har köpt en uj men våran lille kille gillar den inte , kanske är för att han inte ser oss.
. Tror också att han skulle bli gladare om han såg mamma och pappa.
-
Nejdå, så klart att det funkar. Man skall bara inte luras att tro att det är ett fullgott skydd, långt därifrån. Men det kan med fördel användas t ex som komplement till parasoll och framför allt skuggaLille Mammsen skrev 2008-05-11 19:52:03 följande:Inge illa menat men efter att läst där själv så kliar jag mig i huvudet!! Svårt att tro att Bugaboo skulle sälja något som typ e "skit" Därför valde "jag" att själv prova...kan ju inte va sämre en inge alls!
.
-
Jag vet... Det blir albino-style i år igenmallan brallan skrev 2008-05-11 20:41:52 följande:Ånej, nu blev jag återigen sådär nojjig över bebisen å solen...
.
-
Med gubbar på? Då var det antagligen Stargirl du såg med hennes Bas Koster-bugga. Den är coooool...Liam o Engla skrev 2008-05-11 20:47:49 följande:måste bara skriva att jag såg en helVIT frog idag på skansen .-D -
*skall fixa bild, vänta*Fru Indosaurie skrev 2008-05-11 21:00:57 följande:men åh nu vill jag också se den ju -
Äsch, orkar inte mecka med att lägga in bild i galleriet. Här kommer länk i stället
http://www.designboom.com/contemporary/bugaboo.html
Förrförra hösten var jag i Amsterdam och råkade få syn på en sån på en bro längre bort. Gravida jag höll på att ramla i kanalen i min jakt på att få ett foto på den. -
thj - my darling! Jag har mailat OCH inboxat dig! *stalker*
-
Emmsan och Amanda: Är det tio små afrikaner därborta i UJ-tråden?
Ang pris: Det beror ju såklart på skick och tillbehör. Men en naken Cameleon som är i fint skick ligger på omkr 6.500:-, lite mindre om den är ett år eller äldre. Tillbehör ligger sedan på 60-75% av nyvärdet ungefär, beroende på skick.
Och Emmsan: JA!!! Den är precis så underbar som alla säger.
-
*jag kilar dit*trullsa skrev 2008-05-12 15:53:54 följande:Kan nån med plus-tjänst vara jättesnäll och hjälpa mej att lägga ut en bild på min röda bee,till bildtråden.Bild finns i mitt galleri. -
*uppdrag utfört*
Förresten, Trullsa, är din pres lite föråldrad...?