Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

SandraM85 skrev 2008-05-11 14:11:32 följande:
    Hur länge kan barnet sitta i en bugaboo cam ?Har köpt en uj men våran lille kille gillar den inte , kanske är för att han inte ser oss.
    Så länge som barnet åker vagn . Tror också att han skulle bli gladare om han såg mamma och pappa.
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2008-05-11 19:52:03 följande:
    Inge illa menat men efter att läst där själv så kliar jag mig i huvudet!! Svårt att tro att Bugaboo skulle sälja något som typ e "skit" Därför valde "jag" att själv prova...kan ju inte va sämre en inge alls!
    Nejdå, så klart att det funkar. Man skall bara inte luras att tro att det är ett fullgott skydd, långt därifrån. Men det kan med fördel användas t ex som komplement till parasoll och framför allt skugga .
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-05-11 20:41:52 följande:
    Ånej, nu blev jag återigen sådär nojjig över bebisen å solen...
    Jag vet... Det blir albino-style i år igen .
  • Fröken Småland
    Liam o Engla skrev 2008-05-11 20:47:49 följande:
    måste bara skriva att jag såg en helVIT frog idag på skansen .-D
    Med gubbar på? Då var det antagligen Stargirl du såg med hennes Bas Koster-bugga. Den är coooool...
  • Fröken Småland

Emmsan och Amanda: Är det tio små afrikaner därborta i UJ-tråden?

Ang pris: Det beror ju såklart på skick och tillbehör. Men en naken Cameleon som är i fint skick ligger på omkr 6.500:-, lite mindre om den är ett år eller äldre. Tillbehör ligger sedan på 60-75% av nyvärdet ungefär, beroende på skick.

Och Emmsan: JA!!! Den är precis så underbar som alla säger.

• Fröken Småland
    trullsa skrev 2008-05-12 15:53:54 följande:
    Kan nån med plus-tjänst vara jättesnäll och hjälpa mej att lägga ut en bild på min röda bee,till bildtråden.Bild finns i mitt galleri.
    *jag kilar dit*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13