• ekin

Kompisgrupp - Umeå nr2

Hejsan.

Nu gör jag en ny tråd igen. Här

Detta är en tråd där några vänner samlas och pratar om saker som rör våra barn, våra magar eller andra saker som kommer upp.

Vi är många som funnit vänskap genom att vi varit gravida, eller genom pojkvänner eller bara gemensamma bekanta. Låt oss dela med oss av allt vi kan. Några gravida och några som har barn.

Gör en lista om vilka som vimlar här. (Säg till om jag missat nån-eller om uppgifter är felaktiga).

Sittak - Katarina - Bf 3/9 -08
    Annala - Anna - bf 12/5 -08
    Li 81 - Lina - Emmy 080225
    Malinski - Malin - Eddie 080123
    ajerf - Elin - Freja 070827
    lomme - Helena - Maja 070723
    gabrialeta - Gabriella - Theodor 070705
    myrica - Frida - William 070627
    ekin - Miia - Siri 070506
    princess04 - Anna - Alice 070215
    fridac - Frida - Thuva 070127

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 16:01
    mariaochlinus - Maria - Amanda 001113, Lucas 0510101, Bebis BF 080328
    Florro - Sandra - Lou 070523

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-06 07:58
    fridac - Frida - Thuva 070123 (rättelse)

• Svar på tråden Kompisgrupp - Umeå nr2
  • ajerf

ekin: vad roligt!är det som klart nu eller...tråkigt på ett sätt för nu har vi inte lika mycket tid hemma men kul ändå!!trist med micke, jag avskyr att ha magsjuka..hoppas han kryar på sig.

princess och miia om ni ska hitta på nåt så är jag ledig så jag hakar gärna på. vi kan ju höras.

det var en trevlig dag hos bella...freja sov i 2 timmar när vi kom hem, hon var helt slut. det var roligt att träffa alla småa och stora.

Princess: Alice har ju blivit så stor och duktig!!

kram på er!!

• princess04

Ja, alla våra små har vuxit så mycket. Tycker det är helt fantastiskt att få följa deras utveckling. Varje gång vi ses så har det hänt något.
    Freja har ju blivit en helt annan tjej mot när jag sist såg henne vid nyår!

Ja, vi kan ju höras i morgon. Vet inte om du har mitt nr Elin? Annars är det 0733544682. Det är bara att höra av dig!

Ha det gott och hoppas vi slipper den otäcka magsjukan!

• ekin

Ja, vi kan absolut höras, bara jag tar det lugnt så är det okej. Nu ska jag nog se på tv en stund. Siri har nyss somnat. God kväll.

• AnnaMa

Hej tjejer!
    Ja, då har helgen bara sprungit iväg igen, tråkigt. Ska snart sova, men måste gå igenom lite papper först, så att jag inte missar nåt nu då endast 3 dagar återstår av praktiken. Skulle ju läsa en bok idag, men det blev inte många sidor, saknar motivation helt just nu. Fast jag har å andra sidan känt mig slö idag, hade ont i huvudet och saknade energi.
    Jag lägtar tills torsdag, då är jag ledig, jaaaa! Jag ska sova ut, men sen ska jag nog sy lite. Jag har saknat det, och som det ser ut nu så blir jag inte sådär jättemycket ledig innan bebis kommer, eftersom att jag ska få vara med Siri, så jag får passa på att göra lite småsaker innan. Ska prata med Miia imorrn, så att man får lite mer info om vad som komma skall. Det ska bli spännande, tycker att Du Miia är såååå duktig!

Nä, nu ska jag läsa lite och sen sova. Men ni får ha det så bra, kram!

• mariaochlinus

Åh vilken underbar helg vi haft!! I lördgas var vi i city och gjorde lite ärenden, hälsade på ngr kompisar & var bjudna på middag hos svärmor, mums!!! Å i  Söndags var ju vädret  fantastiskt, jag och familjen grillade korv ute på gården till middag!!! Super mysigt!!!

Å nu är det bara 11 dagar kvar till vårt snitt datum, men det känns dock som om tiden står still för tillfället!! Och allt är fixat här hemma inför lill killen så jag är lite rastlös i fingrarna Dock har jag ju knappt kunnat röra mig på slutet, så det är nog tur i oturen att allt redan är fixat, annars hade det nog ändå inte blitt gjort!!!

Å nu kommer ju en skön långhelg oxå!!! Då Linus får va hemma med familjen från skärtorsdag till måndag, jippi!!!

Hoppas ni andra oxå hyaft härligt i helgen!!

Amanda 001113, Lucas 051010, Bebis kommer 28 Mars med planerat snitt!!
  • Sittak

ekin: Verkligen ett stort grattis! Va kul att du fick tjänsten! Jag tror du passar jättebra för jobbet, men som du säger man är ju alltid nervös innan man vet vad som komma skall =)

princess04: Vilken liten tuffing hon är Alice=) så himla söt också!

Det är så häftigt att träffa alla barnen för varje gång man ser dem så har det hänt så himla mycket

Li81: Vilken otroligt fin liten tjej ni fått, det var så roligt att få se henne (och provhålla=))

Usch nu är det dags för jobb igen...skönt att det är kortvecka och påsk snart.

Ha en bra dag och kram på er!

• mariaochlinus
    ekin: Måste oxå få passa på att gratulera!! Kul med nytt jobb!!
    Amanda 001113, Lucas 051010, Bebis kommer 28 Mars med planerat snitt!!
  • ekin

Micke är hemma idag, han har spytt några gånger i natt. Jag är inte sjuk än iaf, kan vara så att Siri hade nån magsjuka, hon var så lös i magen igår, men idag är det bra. Men det verkar som om det går runt nu med magsjukan. ursh!!!

Jag har inte pratat med chefen om jobbet än, men ska... snart ska ju iväg för att få lite sckupunktur, hoppas bara att det hjälper.

• princess04

Miia. Inte kul med magsjuka . Tanken slog mig idag faktiskt, att det kanske var något sånt Siri hade när du berättade att hon var lös i magen. Hoppas det går över snabbt. Som tur är brukar det ju göra det.

• ekin

nu är jag tillbaka från akupunkturen (skrev fel ovan). Är ganska slut. Dessutom har jag varit uppe typ 10 gånger i natt. Alla har väckt mig, Siri, Micke och Falcon, så jag stannar hemma idag.

Siri slog sig nyss, hon skulle ta tag i bordbenet och halkade till och slog huvudet, det blev ett litet märke, men inget blod.

Vi får höras.

Svar på tråden Kompisgrupp - Umeå nr2