• Sniglar och Krut

Vad tycker du om Lidl

Jag har gått in på Lidl några gånger och varje gång har jag stått som ett frågetecken bland rulltårtor som håller längre än vad jag kommer att göra och tittat storögt på halvfabrikaten jag inte visste fanns.

När jag var på besök i Norge under tre veckor för några år sedan så fanns bara Lidl och macken i byn.
    Det slutade med att jag storhandlade på Statoil.

Varje gång jag åker till Ica Maxi här i Uppsala så tittar jag förvånat på bilarna som står parkerade utanför Lidl på andra sidan vägen.

Bara kassasystemet är ju ett hel roman i sig.
    Lidl är den värsta skitaffär jag har stött på. Men det verkar ju fungera här och där. Vilka är ni som handlar där, vad handlar ni, och har ni inte fått byta ut organen av tillsatserna och konserveringsmedlen än?

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om Lidl
  • Sallisen
    sär skriven skrev 2008-04-10 09:07:08 följande:
    Välkommen in i mentalsjukas förening. Vill du ha kaffe?Spicy woman skrev 2008-04-10 09:06:23 följande:
    Meh, får inte jag nåt?

• sär skriven

Joooo självklart. Men allvar, då måste jag gå och sätta på kaffe, redan tömt första kannan. Men aiiiight, jag springer o pluttrar igång pannan . (Skulle jag gjort ändå, men nu fick jag ändan ur vagnen.)

Sallisen skrev 2008-04-10 09:14:39 följande:
    Meh, får inte jag nåt?
  • ludenben

haha jag äter inte hamburgare mer än max en gång vartannat år men nästa gång jag får för mig att ha det hemma ska jag köpa den. jag har faktiskt smakat den och det är god

sär skriven skrev 2008-04-10 09:13:52 följande:
    Mäh! Testa hamburger-osten!
  • sär skriven

Aah, det är den . I övrigt brukar jag mest trava igenom Lidl för att se om de har något kul, de brukar i alla fall ha billiga strumpor till sonen där och ibland hittar man roligheter i blandbyttorna.

ludenben skrev 2008-04-10 09:17:28 följande:
    haha jag äter inte hamburgare mer än max en gång vartannat år men nästa gång jag får för mig att ha det hemma ska jag köpa den. jag har faktiskt smakat den och det är god
  • sär skriven

Tackar .

Bempa skrev 2008-04-10 09:19:07 följande:
    *ställer in lite tysk mjölk till er*
  • Spicy woman

Bjuder på rån med aprikosfyllning från Lidl* så goda*

• Sallisen
    sär skriven skrev 2008-04-10 09:17:20 följande:
    Joooo självklart. Men allvar, då måste jag gå och sätta på kaffe, redan tömt första kannan. Men aiiiight, jag springer o pluttrar igång pannan . (Skulle jag gjort ändå, men nu fick jag ändan ur vagnen.)
    Tänkte väl!
  • Sallisen
    Bempa skrev 2008-04-10 09:19:07 följande:
    *ställer in lite tysk mjölk till er*
    Åh, perfekt!!!
  • tilda den vilda

oj va gott med lite kaffe

Tänk om livet vore roligare............
Svar på tråden Vad tycker du om Lidl