• Sniglar och Krut

Vad tycker du om Lidl

Jag har gått in på Lidl några gånger och varje gång har jag stått som ett frågetecken bland rulltårtor som håller längre än vad jag kommer att göra och tittat storögt på halvfabrikaten jag inte visste fanns.

När jag var på besök i Norge under tre veckor för några år sedan så fanns bara Lidl och macken i byn.
    Det slutade med att jag storhandlade på Statoil.

Varje gång jag åker till Ica Maxi här i Uppsala så tittar jag förvånat på bilarna som står parkerade utanför Lidl på andra sidan vägen.

Bara kassasystemet är ju ett hel roman i sig.
    Lidl är den värsta skitaffär jag har stött på. Men det verkar ju fungera här och där. Vilka är ni som handlar där, vad handlar ni, och har ni inte fått byta ut organen av tillsatserna och konserveringsmedlen än?

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om Lidl
  • sär skriven

Vad härligt att min mentala status bestäms av hur många kronor jag väljer att lägga på en limpa bröd.

Sallisen skrev 2008-04-10 08:46:03 följande:
    sär skriven: Visst sördu, läs lite i tråden så får du se. Man blir rakt ut kallad för idiot och allt möjligt...
  • Mecii

tycker dom har jävlig bra trosskydd dom med alovera.....dom är skitans bra....

frukt o grönt aldrig det möglar ju efter 1dag...

chocklad...mjuuums dom har så mkt gooo chocklad där....

pålägg har dom oxå mkt gott.....

fast nu handlar jag inte där för det ligger för långt bort men jag bodde innan i närheten o då kunde jag va där o handla lite smågrejer vid akuta tillfällen...men som sagt trosskydd,chocklad o pålägg köper jag därifrån när jag har vägarna förbi...

• Sallisen
    sär skriven: Eller hur! Och TUR att man har sina med-effellare som kan ställa såna underbara diagnoser på en. Vem behöver vården, liksom!?
  • sär skriven

Sant! FL-diagnoser for the people!

Sallisen skrev 2008-04-10 08:53:35 följande:
    sär skriven: Eller hur! Och TUR att man har sina med-effellare som kan ställa såna underbara diagnoser på en. Vem behöver vården, liksom!?
  • Sallisen
    sär skriven skrev 2008-04-10 09:00:41 följande:
    Sant! FL-diagnoser for the people!
    Jaa, vi avskaffar vården helt, skicka hit alla sjuka!!!
  • Spicy woman

Jag brukar handla på Lidl i bland, Blir väl glass, ost, chips och fryspåsar med nasi goreng. Sen kan man väl hitta något annat.

Fast här på Lidl finns det korgar och vanliga kassor nu.

• sär skriven

Välkommen in i mentalsjukas förening. Vill du ha kaffe?

Spicy woman skrev 2008-04-10 09:06:23 följande:

Jag brukar handla på Lidl i bland, Blir väl glass, ost, chips och fryspåsar med nasi goreng. Sen kan man väl hitta något annat.Fast här på Lidl finns det korgar och vanliga kassor nu.
  • ludenben

på vårt lilla centrum finns 3 matbutiker. Netto,Lidl coh nyöppnade ICA MAXI(innan var det ICA kvantum) jag väljder då inte lidl framför ICA. Om jag ska ha enstaka varor, de har faktiskt jättegod brieost och liknande till ostbrickan. Glass kan va okej med men annars handlar jag inte där. De har inget i sitt utbud som intresserar mig.

• Spicy woman

sär skriven skrev 2008-04-10 09:07:08 följande:

Välkommen in i mentalsjukas förening. Vill du ha kaffe?Spicy woman skrev 2008-04-10 09:06:23 följande:
    Tack för välkomnadet Jag tar te hellre om du har.
  • sär skriven

Mäh! Testa hamburger-osten!

ludenben skrev 2008-04-10 09:10:50 följande:
    på vårt lilla centrum finns 3 matbutiker. Netto,Lidl coh nyöppnade ICA MAXI(innan var det ICA kvantum) jag väljder då inte lidl framför ICA. Om jag ska ha enstaka varor, de har faktiskt jättegod brieost och liknande till ostbrickan. Glass kan va okej med men annars handlar jag inte där. De har inget i sitt utbud som intresserar mig.
Svar på tråden Vad tycker du om Lidl