• Joyce

Visparnas tråd # 7

för mig går det superfort att pumpa. Och jag har ju inte heller så ofta nåt val när jag jobbar...

• Joyce
    jamis skrev 2008-05-07 16:32:10 följande:
    Angående blöjor så funkar Libero comfort fit 7+ bra för Adam på natten i upp till 12 timmar +
    du menar libero 4 va? Från 7 kg och uppåt? för det är de vi har på dagen. Men pampers 4+ (alltså märk väl plusset för jag kom hem med fel först, köpte bara de som hette 4) är från 9 kg och uppåt. Erik väger bara 8,5 men det funkar bra ändå.
  • Joyce

har just sett mina kort. Några fina finns det (dock inte de med mig... ser inte klok ut). Men jag ses nog gärna imorgon ändå. Men vi ska inte ses på kafé då? Typ Lasse i parken? det är perfekt att sitta ute där eftersom det ska bli fint väder imorgon? (jo det är nära mig också )

• Joyce

Maxie: Jag tror att det var bara vikten (men jag är inte helt säker). Tänkte bara att det var bäst att göra som Minna sagt

• Joyce

Hoppas inte Kerpet blir ledsen nu när vi dissar hennes innergård

• Joyce

zynk: jag har ju redan hämtat mina kort och tänkte komma ändå Kom du också, det vore kul!

Fisk: Lycka till imorgon!

MaLu: spännande att göra tillväxt-ul!

jam: Ja Adam kommer starkt nu

Jag glömmer så ofta bort att så många barn här är födda för tidigt.

Min kompis som fick 13 ägg (4 första ggn och bara 1 halvbra) fick denna gång 1 toppbra tillbaka och 5 toppbra i frysen! Heja menopur

• Joyce

Bra Kerpet, ta med syrran också Lycka till med jobbet.

zynk: För mig är det helt ok!

• Joyce

hejhej

tack för idag.

Nu har jag lagt upp en massa söta bilder på er och era barn i Gröttråden. Håll till godo

• Joyce

zynk: Det är nog mest kameran Jag kör bara autofokus och porträttprogram och sen så trycker jag bara. Så köp!

Minna: Det är en msn-grupp för vips-fikor som malla administrerar. Hon kan säkert lägga till dig så snart hon dyker upp så får du också se

Svar på tråden Visparnas tråd # 7