Visparnas tråd # 7
jag kanske kan ha min nya marimekkobadräkt
det skulle vara en tjusig syn det
jag kanske kan ha min nya marimekkobadräkt
det skulle vara en tjusig syn det
... på fårskinnsfällen
alla mina vettiga kläder är i tvätten så det får väl bli nåt sunkigt om jag ska vara med.
en helt annan fråga, är det nån här som har provat nån sån här portapel tyg-matstolsgrej som man hänger på vanliga stolar? Typ sack´n seat eller In the pocket Baby? Är det bra?
Kerpet: Vet du vilken av dem det var?
ringde min kompis men hon svarade inte. Har lämnat meddelande så vi får väl se om hon hör av sig.
Maxie: Mm jag vet, jag hade hoppats att det skulle funka om de kan sitta med stöd. Har ni inte provat alls?
Inget svar från kompisen tyvärr...
Erik är helt galen i babygymet nuförtiden och har börjat rycka i själva benen på det (jag har ett som inte har någon matta/underdel utan ett som står på ben). Så i morse vevade han omkring med hela gymet och tjongade det i huvudet på sig själv och fick en fin liten rispa i pannan. Det blir fint på bild det
Fast det syns inte så mycket, det lägger sig rätt fort.
vi kommer nog inte förrens efter lunch. ska duschas, piffas, äta lunch och E ska sova en liten stund först. Men sen kommer vi
Maxie: Nej usch vad ledsamt. Man undrar ju hur mycket vissa människor ska behöva vara med om
Hmm, det är alltså lönen du kommer att få när/om du går tillbaka?
Vanilj: Kring 4 månader. Vi har gjort som BVC rekomenderar, 1 tsk och börjat med "ljusa" pureer. Ca 5 dagar med samma för att kolla allergier plus vänja sig vid smaken. Vi har gett potatis, sen majs, palsternacka och nu är vi inne på brocoli. Säger som Maxie, lösa är bra. Jag blandar i rätt mycket mjölk plus ibland även någon droppe rapsolja. Nu ger jag ibland lite mer, kanske 2-3 tsk. Det är dock svårt att veta hur mycket som kommer ner, han fattar inte riktigt att han ska svälja än