• Joyce

Visparnas tråd # 7

Mirren: Går det att flytta sängen så att den står mot väggen? Så kan han ligga innerst?

• Joyce

Mirren: Tack för synpunkter! Mm jag tänker också att (som NCSS säger) att flexibla rutiner är bäst. Någorlunda lika tider, men mest en rutin kring vilan (snuttefilt, sjunga samma sång osv). Jag tror nog också att du kanske har rätt kring det här med närhet. Jag (tycker jag själv iaf) är en kramig person än M och ger Erik mer närhet och är mer närvarande och lyhörd inför Erik och det kanske gör sitt till. Att sen spä på det med att alltid somna med mig, tja då har man väl fått vad man förtjänar kanske

• Joyce

men åå. Jag har varit överlycklig i några dagar av coops nya initiativ med nätaffär i stockholm (lev bara 85 kr) och gjorde värsta veckomatlistan idag och ägnade en massa tid åt att fylla i och hit och dit för att när jag skulle beställa få veta att det inte kunde levereras förrän på fredag! Fasen vad värdo. Då funkar det ju inte för den här veckan...

• Joyce

jag vill också helst ha svartvitt!

Har inte egentligen inte tid att vara här så jag kastar ur mig en snabb fråga. Jag skulle helst vilja ta bild på Erik i bara blöja + kalsong/underbyxa. Men vi har inga såna och jag hinner nog inte i väg och handla idag (jobbar) plus att jag tror inte att de kommer att komma till användning sen. Är det nån som har ett par att låna ut? E har ca 65-74, väger ca 8 kg. Vore toppen isf.

• Joyce

helt näck går ju ifs också bra men då kommer han nog att kissa på Mirrens fäll och det vore ju synd, speciellt för de som ska använda den efter oss.

• Joyce

Det är ju svartvitt så det funkar väl Gula blommor låter gulligt

• Joyce

jam och pess: Perfekt, ta med det så borde väl nån utav dem funka! Vad bra!

• Joyce

trist med sjuklingar! Men perfekt med massor av kalsonger

M och E har varit på första gången på babysim idag och E skrattade tydligen hela tiden och trivdes. Blev lite avis men de måste ju också få ha sin lilla grej utan mig

Sen hade de tydligen varit och shoppat massa fina pop-kläder. Själv har jag attackjobbat hela dagen. Mindre kul.

zynk: Visst är det geni med näthandel! Jag hatar och handla mat, speciellt att storhandla. Sortimentet var jättebra och de levererar för 85 kr i hela storstockholm tror jag. Jag skrev ett argt mail efter igår och fick svar att det håller på att ordna saken nu och att leveranstiderna ska utökas.

Svar på tråden Visparnas tråd # 7