• Ma Lu

Visparnas tråd # 7

Hurra för ny tråd!!! Påpassligt där av Kerpet

Kl.13 blir väl jättebra! Då borde kanske största lunchrusningen vara över. Vi kan väl ha lite flytande drop-in så inte alla stormar till prick och så blir det lååång kö med vagnar (och min mage!)

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Ma Lu

Äsch vad jobbigt Maxie Tyvärr kan jag inget om eksem på bebisar - bara större killar (min man t.ex.) Tvättmedelsbyte kan faktiskt vara att tänka på för här funkar bara ett märke parfymfritt!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Ma Lu

Maxie: Grumme tvättsåpa! (oparfymerad förstås) Stackars V

Så det ska flirtas idag Klippningar och ögonskugga minsann!

• Ma Lu

Jam: jag tar så gärna Adam Nu när Malla inte kommer så finns det ju ingen "egen" bebis till mig Hoppas de har snygga tapeter dit vi ska

Var handlar ni era Marimekko-prylar?!

• Ma Lu

Jaja, det har jag tänkt kolla in idag Var så himla trött igår så jag orkade inte ta mig ut. Nu finns det säkert inget kvar

• Ma Lu

Jam: "litet"??!!

Nu börjar jag bli uppbokad märker jag Små herrarna får ställa sig i kö! Det ska få plats en mage i mitt knä också! (vad skumt det känns när magen vilar mot låren när man sitter )

• Ma Lu

Joyce: Mmm, har kollat där precis men känner att jag nog skulle behöva klämma och känna lite Det var en del som var slut också Baddräkten var f.ö. jättefin!!! Jag är mer sugen på väska eller annan accessoar, tror jag *fegis*. Några toppar var också fina! Mycket klänningar var det...

• Ma Lu

Fast det är klart... "Mekko" betyder ju klänning Så det är klart de har klänningar!

• Ma Lu

Hej och tack för idag Måste säga att det där med att hissa bebis som börjar få tråkigt är enormt bra träning för min bröstrygg Min bm visade hur jag skulle ligga på rygg med benen lite böjda och föra armarna raka fram och tillbaka upp över huvet och ner, men det är väldigt mycket mer effekt om man gör samma rörelse (typ) sittande med bebis

Hehe... det där med Marimekko var ju lättare sagt än gjort Hoppade först av fyran vid skanstull och där fanns det lite kvar men inget riktigt kul (t.ex. Kerpans fina klänning bara i 34!) så jag åkte till globen där jag skulle möta maken. Där var det i stort sett länsat!!! JAg hittade dock en väska som jag spanat på hängande på fel ställe så den grabbade jag och gick mot kassan lite putt över att jag inte fick linnet jag tittat på. Då! Tjejen framför mig i kön halar upp en kasse och vill lämna tillbaka en hel radda plagg och bland dem "mitt" linne... Jag står en liten stund och funderar på hur hysteriskt desperat jag ska våga ge intryck av att vara men kollar på tjejen och ser att hon ser ut att vara i samma storlek som jag(utan mage ). Så jag frågar helt enkelt vilken storlek linnet är i och eftersom det var i min förmodade storlek så lade jag beslag på det och nu sitter vi här - mitt linne och jag Ska nog göra en lite runda inne på hemsidan också!

• Ma Lu

Hej hå! Jag har träningsvärk efter beishissandet igår Jättekul var det

Kerpet: jo, det var väskan i turkost/cerist och linnet är i samma Och ja, barnsetet var cokså samma... Jag stod och nöp i det flera gånger men lät bli även om jag var bra sugen Tror inte att lillebror vill ha det om h*n nu är en lillebror F.ö är du väl inte alls överflamsig Inte värre än någon annan iaf Det är itne nyttigt att vara uberseriös och allvarlig hela tiden! Var skulle vi flamsa loss om inte i det här gänget?!

Proppens : jag blir alldeles sjuuk när du skriver om lammen! Våra grannar hade får när jag var liten och de är ju helt gudomliga när de är så små!!!

Hoppas Fisk och Sid (min kille ) överlevde gårdagens sociala liv

Nähe, kaffe!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7