• Ma Lu

Visparnas tråd # 7

DEt är förresten rätt tomt på folk här idag Var är jam? Var är Maxie? Många som saknas!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Ma Lu

Kul att se dig iaf och antar att allt är ok?! Nattinatt

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Ma Lu

Morron morron! Nu har jag äntlgien fått mig en låg sammanhängande natts sömn (Ja, jag vet att det inte är alla förunnat och att jag inte ska klaga som har sovit dåligt i en dryg vecka bara )

Spännande med "tvillingsystem" Vanilj! Jag hoppas det håller i sig

Malla: lycka till på "besiktningen"

Maxie: kul jämförelse med V som en liten häst Rackarns unge! Men vem skulle vilja ha något hårt åtdraget om magen när man ska sova själv?

Nu frågar jag pånytt hurdan amningskudde du har! Är det en sån där lång stor "korv"?

Joyce: Väntar med spänning på Italienrapport då

• Ma Lu

Tack, ni har alla övertygat mig om att vi ska omboka istället för att försöka trixa till en avbokning

Tänk att liten Alva redan är nio månader

• Ma Lu

Kul att ni fick ok-stämpel Skönt att intervjun är så tidigt! Det är itne kul att gå och vänta på... Och nej, om de intervjuar fler så får du nog inget veta imorn - men kanske på måndag Referenser brukar de ofta kolla först i det absoluta slutskedet typ det sista de gör innan de ringer och säger att man fått jobbet!

Och NEJ, säg inte ett pip om resan imorn! Det är onödigt så här tidigt Tror inte ni börjar förrän ca 8 augusti ändå och är det så att det blir en liten krock så burkar det gå att fixa. På vårt jobb är det sällan någon gemensam aktivitet de där allra första dagarna utan mer personlig planeringstid. I värsta fall får du väl ta en tidigare färja Det ordnar sig

• Ma Lu

Nu har jag fått vidare sjukskrivning fram till sista maj Doktorn tycker att jag ska vara hemma och ta hand om mig och magen och det känns skönt! Jag gav ju jobbet en rejäl chans där och övervägde verklgien att gå in och jobba och hälsade t.o.m på. Det visade sig att det inte var så bra... Nu ska jag bara boa

• Ma Lu

Precis vad jag också känner Joyce Man måste orka med livet utanför jobbet också...plus kansek också med själva jobbet...

Suger åt mig inte bara mattips utan också blöjtips Vet att syrran helt ratat Pampers eftersom de smet in mellan skinkorna som en stringtrosa

• Ma Lu

Låter toppen Maxie Du får fråga V om han vill avvara den Och det blir isf inte tal om att "överta" den utan det är klart du ska ha nåt för den! Dyra fina grejer - juh!!!

Ingen fara förresten, jag förstår ju att du har annat att göra än svara på mitt kuddtjat På tal om tjat hade min tvåårige systerson en konversation med sin far i bilen:

Lille T: Pappa, var är vagnen?
    Pappan: I bakluckan.
    Lille T: Pappa, var är vagnen?
    Pappan: I b-a-k-l-u-c-k-a-n!
    Lile T: Pappa var är vagnen?
    Pappan: I BAKLUCKAN!!!
    Lille T: Tjat-Jocke!

Behöver jag säga att fadern upplyste sin son om att han ansåg att det minsann var sonen som var tjat-Jocke och ingen annan

• Ma Lu

Uschdå Inte roligt... Du är ensam väldigt långa dagar. Jag vet itne om 20 minuter är så länge egentleigne men jag vet ju hur svettig man blir när allt bara är fel

Skäms lite för att jag klagade när min man skulle vara borta ikväll och då är det hela tre veckor sedan han sist var borta en kväll...Generad

Svar på tråden Visparnas tråd # 7