Visparnas tråd # 7
Macool: Andas djuuupt
Får man fråga var hon går på mvc? Min bm hade bokat in ul för länge sen... Fast så har jag ju också för länge sen insett att doktorns dyrbara tid är MIN!
Gillar också zynks besiktningshistoria
Jag är ltie "off" och har svårt att koncentrera mig och kommentera. Har äntligen sovit lite mer inatt (mer falukorvssömn än prinskorv
) och förkylningen känns lite bättre men allt sovande gjorde mig tung i huvet. Nu kan jag inte välja vad jag ska börja med av alla "boprojekt" jag har... Idag damp det ner en "kallelse" till SöS för samtal med "vår" doktor där. Den 5 juni! Det känns som långt dit men det är ju nsäta vecka
Kanske kan hon kolla läget lite redan då? Har haft en del förvärkar på kvällar och nätter som jag hoppas gör nytta!
Kramar om Joyce lite extra. Det är inte rolgit när ens mamma är så sjuk - inte ens fast man är "vuxen" och tillståndet inte är någon jätteöverraskning. Det är också tungt med långdragen sjukdom som man känner att det inte leder till nåt gott men man vet inte hur och inte när...
Vad är det för sorts "hjärtsjuka" din mamma har? Ohc på vilket sätt har hon blivit sämre? Vis av egen erfarenhet tycker jag du ska åka om det på minsta sätt känns som att du vill eller "borde" åka. Om det kan vänta tills din syrra varit där så låt henne pejla läget och åk sen! Kram igen!
Den var så himla god och det där med turkisk youghurt till är antecknat med stora bokstäver 
I morse var mina händer så svullna att fingrarna gjorde ONT
Det ÄR väldigt torrt och jag kör sesamolja i kranen som hjälper litegrann iaf. Kanske är han lite allergisk? Är du och J allergiska?
Det är bara rollatorn som fattas så är jag som en gammal tant utan vrister i fula stödisar mitt i hettan