• Marlene B

Vad handlar du på Lidl?

Jag är en som vill ha hög kvalité på matvaror men är ändå inte rädd för att testa något nytt, testar jag inte så vet jag ju inte vilket som är bäst och dyrast behöver inte alltid vara bäst har jag lärt mig.

Jag har aldrig satt min fot på Lidl men tänkte att man kanske skulle testa den affären en gång och se vad man hittar.

Vilka produkter finns på Lidl som du tycker andra borde testa?

• Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?
  • Bessi

jag brukar kunna köpa bröd o frukt där men annar handlar jag inte där

• Krabbolina

de har en god mjukost, smakar som den glada kon. Även denna har en kossa på framsidan av förpackningen.

• Trynträ

Köttfärs, Salamipizzor (nästan godare än pizzerians), mjölk, risgröt, spännande italienska och grekiska artiklar som pasta och fikabröd, frukt och grönsaker, smörgåspålägg. De har kött från Scan bl.a.

• HjärterEss

Ingenting. Tycker affären suger faktiskt.

• Marlene B
    Svar på #1
    Vilket bröd handlar du?
  • Howdahkan

5kg vetemjöl
    Olivolja
    Blöjor
    andra bruksvaror..

• Skogsflickan

jag handlar massa på Lidl..Då vi bor på landet...Så är vår närmsta en konsum butik med kasst utbud...Dubbla priser än ica/willys/vivo som ligger 1,3 mil bort...Så vi brukar åka o handla på lidl det nödvändiga och sen stödhandla det som inte finns där..

Jag gillar oxå deras ost/pizza.Sprang där som en tok när de hade mexicanska veckan med massa gott o grillväder ute..Handlat mkt under mexicanska/amerikanska/grekiska/italienska veckan=)

Tycker de har jättebra personal i allafall här hos oss, trevliga och väldigt tillmötesgående. Hört massa om lidl o deras personal men det stämmer inte här. Kanske att det är en lite mindre ort?

• studentbruttan29

nötter, gottis, toapapper, kylvaror, kött, frukt..det som ser både fräscht o billigt ut köper jag.

• englasmamma

Dm har supergoda smidiga veggo mini vårrullar. Sånna man brukar få som förrätt när man äter på kina resturanger.

• Mickis74

* nötter
    * aprikoser
    * godis
    * stora pommes
    * frysta grönsaker
    * pizzabitar
    * glass
    * korv

Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?