• Marlene B

Vad handlar du på Lidl?

Jag är en som vill ha hög kvalité på matvaror men är ändå inte rädd för att testa något nytt, testar jag inte så vet jag ju inte vilket som är bäst och dyrast behöver inte alltid vara bäst har jag lärt mig.

Jag har aldrig satt min fot på Lidl men tänkte att man kanske skulle testa den affären en gång och se vad man hittar.

Vilka produkter finns på Lidl som du tycker andra borde testa?

• Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?
  • gubealol

på lidl behöver du inte köpa 2 för tex 20kr.. det räcker att köpa en och du får varan för 10kr.

• Snuttan6

Drickyoughurt, frysta grönsaker, pommes, juicer, hushålls- och toapapper. Och "påssoppor", kryddor plus att dom brukar ha ett stort sortiment mörkt tyskt bröd som uppskattas i det här bygget!

• tilda den vilda

jag är en äkta lidl fantast, har fått många som varit skeptiska till lidl att börja handla där,

jag handlar det mesta där tittar på Lidl.se varje vecka vilka erbjudanden de har o handlar därefter.

• tilda den vilda

deras maskindiskmedel pulver 3kg/39 kr kanonbra!!!!!!

• L W
    skatti skrev 2008-08-05 09:45:20 följande:
    Vad kostar Liedls blöjor?
    runt 50-70 någonting??

Deras chivapchichi haha el va de heter dessa köttfärskorvar.De ä super
    S E M E S T E R
  • tilda den vilda

o kom på mera.

marineradekalkonfilee´rna

kebabköttet ( när jag gör egen pizza)

Tandborstarna 2 för 18 kr

tandkrämen....

m.m o mycket mycket meraaaaaaaaaaa!!!!!

• Fru Kirta

tex.
    läsk
    hushållspapper
    godis
    köttfärsbiffar av kalkon
    grönsaker
    bröd
    pasta
    ris
    tomatsås

Handlar nästan allt i matväg på Lidl, matkostnaden kan man annars bli ruinerad på här i Finland.

• mamma 03 05

Först och främst så handlar jag GLASS där, åh så god den är.

Men sen handlar vi även nötter,korv,salami,kebabkött,chicken nuggets,tvättmedel,pommes,grönsaker och frukt.

Hm, det är vad jag kommer på nu iaf. Finns säkert mer som jag handlar.

• Niklas

Mycket basvaror. Svenskt kött och svensk kyckling köper vi också på lidl. Även Arlas mjölk. Den ligger i samma prisklass som den gör i andra affärer. Läsk och saft blir det också och deras storpack med tvättmedel funkar riktigt bra. Ost smör... pommes.. nej men allt man kan behöva.

Riktigt bra butik. Blöjor och lite smågrejer tar vi på ICA.

Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?