• Ung kvinna

virkning/stickning/sömnad

Hej! Jag älskar virkning och sömnad!
    Stickning gillar också.

Jag startar därför denna tråd och hoppas att det dyker upp flera här på FL med samma hobby!

Just nu är jag inne på virkning och undrar om någon har mönster till kylskåpsmagneter? (virkade)
    Jag skulle vilja ha mönster till dom små klänningarna och hattar mm.
    Jag skulle gärna även vilja ha mönster till andra söta små virkade alster! Gärna baby-motiv!

Själv har jag en länk med mönster till mini-grytlappar om någon vill ha.
    (Man kan ha dom som magneter på kylskåp eller till dockhus mm)

• Svar på tråden virkning/stickning/sömnad
  • Catriiin

Åh, den va jättesöt! Nu har jag lagt in några bilder till på saker jag faktiskt hade kvar

• Fru Indosaurie

Catriiin:

åh vilka fina =) alltid lika roligt att se andras verk.
    Krokodilen var ju snygg! skulle passa bra på en handduk.

tavlorna som någon hade gjort var ju apsnygga =)

• Catriiin

Tacktack! Ja, jag älskar millas tavlor! Hon är fantastisk på att måla. Hon finns på fl som tyraelviraulfsdottersmamma...

• Fru Indosaurie

Catriiin:

hmm, jag är inte säker på att jag får med alla "i" hela tiden.. ;)

Kanske man ska titta in till henne och tindra lite med ögonen då. =)

• Halewood

Hej!
    Nu har jag smygit runt i era krypin så nu måste jag nog skriva ett inlägg här oxå!
    Jag älskar att handarbeta!! Blir mest virkning o stickning i små skalor. Har alldeles för dåligt tålamod för tröjor o andra stora saker.

Fru Indosaurie!!!!
    Jag har oxå en whiplash. Oj, vad ärlig jag blev... Det e ju inte det första man brukar berätta för ngn.

Kommer att följa denna tråd som besatt men det kanske inte kommer så många inlägg då jag inte sitter vid datorn så långa stunder.
    Ha det bra alla!!

• Catriiin

Tyvärr har hon inga bilder på tavlor där men det ska fixas. Tar med mig kameran dit på lördag, hihi

• Fru Indosaurie

Halewood:

haha. Eller hm. alltså det var ju inte roligt. Fast sättet du skrev det på var så roligt.
    Tycker nog att jag var lite för ärlig där också.. men men =)

Bebissaker är ju perfekt att sticka, smått och går fort. Blir inte tungt på stickorna.

• Catriiin

Halewood: Tålamådet tryter hos mig också, det är därför det oftast blir bebis-saker

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad