• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-03 11:44:44 följande:
    Svar på #2769Glömde visst bilden *haha*
    Jättefin! Det är kul att klä om möbler. Jag gjorde det mycket när jag väntade min äldsta dotter. Så det är ju några år sen.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-03 11:58:53 följande:
    Jättefin! Det är kul att klä om möbler. Jag gjorde det mycket när jag väntade min äldsta dotter. Så det är ju några år sen.
    Ja spreciellt när det är sambons gamla möbler från att han var liten.. så det blir ju lite återanvändning... =)
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-03 11:43:39 följande:
    Familjetrollet - vad tycker du om mitt nya fodral till min fåtölj.. inget proffsjobb direkt.. men jag blev rätt nöjd ändå.. har dock inte fått dit någon dragkedja ännu.. men men.. det kommer väl nån gång. Tyget är köpt på IKEA 39 kr/m.

WOW! du är ju jätteduktigGlad

själv sydde jag mycket kläder och lapptäcken när sonen var liten.sen har jag sytt mycket den sista tiden.men nu har jag lagt det på hyllan.fick nog av att sy

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-03 13:54:32 följande:
    WOW! du är ju jätteduktigsjälv sydde jag mycket kläder och lapptäcken när sonen var liten.sen har jag sytt mycket den sista tiden.men nu har jag lagt det på hyllan.fick nog av att sy
    Jag hade nog IG i syslöjd... Ångrar verkligen att jag inte la ner mer energi på att lära mig sy. Sambon säger att jag syr som en kråka.. allting blir snett och vint.. men who cares... Har ju inte direkt tänkt att sälja sakerna vidare =)... FUnderar lite på å sy en suflett till buggan... kommer inte alls bli snyggt.. men som sagt.. vem bryr sig... jag vill sy mer =)
  • Marayah

Nopp. Men kan juh prata med henne om ja får ge ut nummret. Så inboxar ja dig isf.

dinana skrev 2008-10-03 09:17:55 följande:
    Har hon också något FL-konto? Eller hur kan jag nå henne?
    O de fiiiina vädret förstörde min promenad imorse.. Fick gå till Tornby men sen fick man vänligt ta bussen... O hem hade man så brott...
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-03 14:32:11 följande:
    Nopp. Men kan juh prata med henne om ja får ge ut nummret. Så inboxar ja dig isf.O de fiiiina vädret förstörde min promenad imorse.. Fick gå till Tornby men sen fick man vänligt ta bussen... O hem hade man så brott...
    Okej, vore jättesnällt..
  • thelifesaviour

Hej snyggingar!
    Hur mår ni idag?

• dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-03 16:50:28 följande:
    Hej snyggingar!Hur mår ni idag?
    Hej hopp, bara fint här! Själv då... Trots upp och ned vädret... ena stunden strålande solsken nästa ösregn.. men solen sken i alla fall när vi var ute och det är ju skönt!
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-03 17:08:07 följande:
    Hej hopp, bara fint här! Själv då... Trots upp och ned vädret... ena stunden strålande solsken nästa ösregn.. men solen sken i alla fall när vi var ute och det är ju skönt!
    Var jättefint när jag promenerade hem från skägget också. :)
    Ikväll ska jag somna i soffan med ostbågar och rödvin. Ska bli så fint!!
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-03 17:36:02 följande:
    Var jättefint när jag promenerade hem från skägget också. :)Ikväll ska jag somna i soffan med ostbågar och rödvin. Ska bli så fint!!
    Åh, ostbågar.. vill också ha... får väl försöka locka med sambon till willys sen...
Svar på tråden VI från Linköping