• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-03 17:41:37 följande:
    Åh, ostbågar.. vill också ha... får väl försöka locka med sambon till willys sen...
    Det tycker jag du ska.
    Ostbågar är yum.
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-03 17:42:07 följande:
    Det tycker jag du ska. Ostbågar är yum.
    vad brukar du köpa för sorts ostbågar? jag tycker om de där extra heta som är extra feta... vad de nu heter... är i en mörkröd/vinrld påse.. tror det är estrella..
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Här ska barnen nattas nu o sen blir det tv o myskväll med sambon o lite chips o nån god drink

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-03 17:48:03 följande:
    vad brukar du köpa för sorts ostbågar? jag tycker om de där extra heta som är extra feta... vad de nu heter... är i en mörkröd/vinrld påse.. tror det är estrella..
    Estrellas vanliga ostbågar ska det vara! OLWs chips och estrellas ostbågar. Det är vad min mor lärt mig från barnsben. ;)
  • Marayah
    drever heter Anna på fl...
    dinana skrev 2008-10-03 16:44:47 följande:
    Okej, vore jättesnällt..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-03 17:41:37 följande:
    Åh, ostbågar.. vill också ha... får väl försöka locka med sambon till willys sen...
    urk för ostbågar maken och töserna åt det i bilen idag.jag klarar inte av den lukten.ostbågar luktar kräks enligt migSkrattande

här har man huvudvärk ännu och barnen väsnas allt vad de kan.imorrn blir det full fart med kalasetGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Cacan

Någon som har tips på hur man kan göra en fin 1-års tårta!? Hade tänkt mig kanske typ som ett princesslott el. nått.. Bilder eller länk till hemsida!??
    Man måste ju göra en fin 1-års tårta, jue! inte varje dag man fyller 1år!

• Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-10-03 20:08:50 följande:
    urk för ostbågar maken och töserna åt det i bilen idag.jag klarar inte av den lukten.ostbågar luktar kräks enligt mighär har man huvudvärk ännu och barnen väsnas allt vad de kan.imorrn blir det full fart med kalaset
    Lycka till med kalaset idag. Grattis till födelsedagsbarnet!

Idag ska jag åka till Karlsson och Citygross i Mantorp. Maken jobbar hela dagen så jag passar på att bränna pengar.
    Jag åker vid halv tio om det är någon som vill följa med. Har fyra platser kvar om jag tar stora bilen.
  • Mandarin

Hej

Jag var i den här tråden förut när vi var gravida och när bebbarna var små. Iallfall så ska vi flytta och jag tyckte att jag känner igen tjejen som ska flytta in i "vår" lägenhet, tängkte att hon kanske var/är i den den här tråden. Våra minsta är jämmn gammla (9 månader)hon har en pojke och en tjej på 2år.
    Någon som känner igen sig?

• Marayah

Hade vart skojj att följa, men tyvärr så kan ja inte. Ska på dop idag. Tack för erbjudande iaf.

Skorpan08 skrev 2008-10-04 07:13:22 följande:
    Lycka till med kalaset idag. Grattis till födelsedagsbarnet!Idag ska jag åka till Karlsson och Citygross i Mantorp. Maken jobbar hela dagen så jag passar på att bränna pengar.Jag åker vid halv tio om det är någon som vill följa med. Har fyra platser kvar om jag tar stora bilen.
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping