• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-05 20:17:36 följande:

Just det, någon glömde ett stort paraply utanför våran ytterdörr.Ett som det står Ikea family på.
    Ja, det är min hämtar den sedan. Det är jag i ett nötskal
  • Skorpan08

Hallå i tråden!
    Är det någon som ska till tornby idag och vill ta en fika. Jag tänkte åka till skopunkten och kika lite.

• dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-06 09:16:40 följande:
    Hallå i tråden!Är det någon som ska till tornby idag och vill ta en fika. Jag tänkte åka till skopunkten och kika lite.
    Jag hänger gärna på =) Bor ju i stort sett i Tornby.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Marayah

Jag ska ta en sväng upp till Malin idag.. Liam ville så gärna leka med Marko idag. Sen ska vi på bvc kl 13.30 på föräldra träff. Skojj... Du kan juh alltid komma till Malin en sväng om du vill..

Skorpan08 skrev 2008-10-06 09:16:40 följande:
    Hallå i tråden!Är det någon som ska till tornby idag och vill ta en fika. Jag tänkte åka till skopunkten och kika lite.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Kan tillägga att jag kan efter 12 någon gång... är på kurs fram till det, sen skall jag hämta dottern på dagis.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-06 09:26:20 följande:
    Jag hänger gärna på =) Bor ju i stort sett i Tornby.
    Kul! Jag sitter just nu i telefonen med banken, sen ska jag ge Elin lite gröt. Sen är jag redo att åka.
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-06 09:47:02 följande:
    Kan tillägga att jag kan efter 12 någon gång... är på kurs fram till det, sen skall jag hämta dottern på dagis.
    Kan nog bli ganska lagom, jag har ca 15-20 minuters väg att åka till Tornby. Och lite att fixa innan.
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-10-06 07:11:55 följande:
    Jag känner igen mig så väl, blev inlagd flera gånger. Mig hjälpte det när jag fick dropp och kunnde bryta crikeln. Sedan vart det gradvis bättre från v 14 men bra modde jag aldrig.J ag fick en diagos hyper nånting = extremt illamående.Det tråkiga och permanenta skadan blir ju på tännderna min tandläkare brukar fråga om jag har annorexia/bullimi... förstog inte vad han pratade om. Men nu vat jag vad vad han syftar på. Så borsta tännderna jätte ofta....

jag tog mig knappt ur sängen.kunde knappt stå på benen.så hade jag fram till ca v 13.jag har haft rejäla komplikationer under grav med första och sista barnet.så här blir det inga fler barn trots att maken är sugen på en sista ibland.

vad ska ni hitta på idag?här ska man ta det lugnt,idag skulle jag kunna stå upp och sovaSkrattande

imorrn har man fullt upp oxå.då ska man tvätta i sex timmar,hinna lämna töser på busfabriken innan dagismötet.och på kvällen är man ev själv med barnen medans gubben ev ska till ishockeyn.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T

ja hade gärna fikat lite men ja vågar inte flytta mig från soffan

gaaah å det jobbigaste är att vi bestämt oss för att inte berätta för mamma, mormor osv förens efter inskrivning men nu saknar ja min mormor massor så ja funderar allt på att avslöja för henne endå för ja vill att hon ska komma hit å då kommer hon ju se hur ja mår...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

jag kan inte äta nåt som är varmt då spyr ja direkt å ja måste äte lite å ofta men mår ständigt illa å anstränger ja mig minsta lilla så straffas ja med att få bo inne på toa i en halvtimme typ....

det här är inge roligt alls hoppas det försvinner snart för ja förlorar ju allt det sociala just nu

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping