• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-10-05 19:31:02 följande:
    gröna äpplen funkade bra för mig mot illamåendet vid ena graviditeten
    ne nästan ingenting lucktar gott å illamåendet ligger som en DJävul i halsen å lurar

men jag har kommit på att KALLT vatten är riktigt gott
    Åh vad jag längtar
  • jannovich
    malingo skrev 2008-10-05 19:32:01 följande:
    Hallå där alla!Är det här alla Linköpingsbor håller hus
    Några iallafall
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-05 19:33:58 följande:
    ne nästan ingenting lucktar gott å illamåendet ligger som en DJävul i halsen å lurar men jag har kommit på att KALLT vatten är riktigt gott
    ush vet hur illamåendet kan vara.den sista graviditeten hade jag fruktansvärt svårt illamående.fick till slut medecin ,men den hjälpte inte.jag var mer eller mindre medvetslös pga illamåendet.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma

Just det, någon glömde ett stort paraply utanför våran ytterdörr.

Ett som det står Ikea family på.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Verkar som ni haft en trevlig dag idag alla... Vi med har haft det trevligt.. Blev bjuden på mat hos svärmora.. Har haft en heldag i Åtvidaberg..

Guardian Angel: Stackars Peter.. Hoppas att han kryar på sig..

Marko 031103, Filip 080621
  • playmate86

hej är det någon som läst till undersköterska eller behandlings assisten här inne som har boken "utvecklingsstörning och andra funktionshinder"

• dinana

Så då tittar man in en liten sväng.. har inte hunnit med FL i dag knappt... orkar inte läsa ikapp heller för nu är jag dunder trött.. Skall skutta i säng med älsklingen och kika på Star Trek.

Mår superfint förrästen. Mina gravsymptom går i vågor men idag har de legat på is.. och det är jätteskönt. Nu är man i alla fall gravid. Fick starkt streck på PREG-testet igår. Finns bild i galleriet under Grav nr 3.

Natti natt allihopa!

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mandarin
    Familjetrollet skrev 2008-10-05 19:59:31 följande:
    ush vet hur illamåendet kan vara.den sista graviditeten hade jag fruktansvärt svårt illamående.fick till slut medecin ,men den hjälpte inte.jag var mer eller mindre medvetslös pga illamåendet.
    Jag känner igen mig så väl, blev inlagd flera gånger. Mig hjälpte det när jag fick dropp och kunnde bryta crikeln. Sedan vart det gradvis bättre från v 14 men bra modde jag aldrig.J ag fick en diagos hyper nånting = extremt illamående.
    Det tråkiga och permanenta skadan blir ju på tännderna min tandläkare brukar fråga om jag har annorexia/bullimi... förstog inte vad han pratade om. Men nu vat jag vad vad han syftar på. Så borsta tännderna jätte ofta....
  • Mandarin
    Familjetrollet skrev 2008-10-05 19:59:31 följande:
    Jag känner igen mig så väl, blev inlagd flera gånger. Mig hjälpte det när jag fick dropp och kunnde bryta crikeln. Sedan vart det gradvis bättre från v 14 men bra modde jag aldrig.J ag fick en diagos hyper nånting = extremt illamående.
    Det tråkiga och permanenta skadan blir ju på tännderna min tandläkare brukar fråga om jag har annorexia/bullimi... förstog inte vad han pratade om. Men nu vat jag vad vad han syftar på. Så borsta tännderna jätte ofta....
Svar på tråden VI från Linköping