Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Mammatill4a skrev 2008-10-21 12:58:17 följande:
    Familjetrollet: hihi tack , ja jag kan ju bara göra söta barn med lite hjälp av maken då hahaha tror mig veta vad som väntar där inne med, men är tyst om de tills vi vet säkert ja visst gör man du är toppen

fy på dig vet du könet?ajabaja på digSkrattandeni har ju supersöta barn och vi med.vi får starta en klubb för söta barnSkrattande

här är man uttråkad.gav upp med städningen,har ingen ork eller lust just nu.så det får göras klart ikväll/imorrn

Mammatill4a skrev 2008-10-21 12:38:36 följande:
    tror de är på plan 16 och receptionen är direkt  när man kommer ut från hissarna, men de står skyltar vid hissarna vilket plan det är. hoppas du inte får söte henrik bara.. hade honom på mitt Vul och kan säga att min mans blick den gången inte var för fin direkt,
    snygga söta killar kan man inte slita blicken ifrån.jag har bara haft tanter eller fula killar vid vul
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-21 20:03:27 följande:
    nej vi vet inte vad de är för nån som väntar där inne, men man kan ju gissa lite från och yill med tanke på hjärtljujd mm hihi.. ja inget går upp mot våra barn matilda var så snäll idag så och alma kröp upp i hennes knä när de var evas superkoll på tv...
    så gulliga de är.matilda sa att alma var arg o sur och skrek efter sin napp och hade gjort bus med smöret.alma gav mig en rejäl bläng när jag stod vid dörren.hon brukar vara så glada annars.fast hon såg trött ut.envis som hon är.det var jättesnällt att matilda fick vara hos er.

man kommer sakna er massor när ni har flyttatLedsen,för bättre grannar finns ju inteGladmen som tur är så finns det både buss och tåg till er.vi kommer allt komma ner och hälsa på er framöver.måste ju se er söta bebbe och träffa er oxå
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-21 17:04:58 följande:
    Hej på er! Hoppas allt är bra med er! Har ni läst corren? Jag är helnöjd med artikeln! Har några av er sett på tv:n? Dinana: Åå, vad glad jag blir att allt såg bra ut nu kan du andas ut lite!
    jag såg dig på corren tv.du är otroligt stark som vågar vara med på både tv och tidningarGlad

jag har inte sett artikeln i corren(på nätet)men mina föräldrar har tidningen så de ska spara den till mig
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-21 16:31:50 följande:
    Hej tjejer, det gick jättebra hos doktorn. Jag är fortfarande gravid. Har en liten i magen.... är så lycklig. Jenny tusen tack för sällskapet. Jag tar gärna å fikar någon dag igen.
    vad bra att allt var som det ska.då slipper du vara orolig.vet ju hur det vara tt ha blödningar och hur dåligt man mådde av det.

nu ska jag se andra avenyn.

vi hörs!

ja just det mammatill4a

jag måste till centrum kl 9 i morrn och köpa fika,senila jag glömde köpa det idag.men jag är hemma runt 9:30
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-21 20:51:25 följande:
    får inte behålla ett jota men tvingar i mig kräm med mjölk med jämna mellanrum för att jag måste få i mig nånting å då väljer jag nåt som är "lätt" att kräkas...Har pratat me KK idag igen å jag kommer få åka upp på dagarna å lägga mig å få dropp å sen få sova hemma så ja slipper lägga in mig igen...fick även veta idag att min mor mådde piss i 5månader när hon väntade mig å va sjukskriven å rasade i vikt... ja har redan tappat 3kg så jag är glad att ja inte är lika smal som ja vart i mina dar utan har nåt å ta av nu...
    många styrkekramar till dig.du får se farmåt om en ca 8 månader har du en bebbe i din famn.jag ska hålla tummarna att du mår bättre snart
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-21 20:57:30 följande:
    Familjetrollet: Tack så mycktet! hur många kommer på fikat imorgon?
    det blir du, jag ,grannen och mandarinGlad
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-21 20:32:26 följande:
    hihi, jo då hon hade allt bus för sig oxå, men de vill man inte minnas hahah..du var trött kan ja säga somnade på 10 min idag, så hoppas på en lugn natt så ja med får sova lite..ja vem kommer inte sakna er, ja de är ett måste för er att komma till oss, annars blir de smiskt..och alla är välkomna till våprt nya boende sen när flytten är klar..och kommer sakna all här inne, r riktigt jobbigt att slitas i från alla goa mammor man träffat men dl fines ju tele ,dator och buss förbindelse och tåg förstås, tar inte alls några tider..
    ajaja smisk vill jag inte haSkrattandetur att det finns internet så man kan prata trots avståndet.ni får ju komma hit oxå sen o hälsa på oss
    Mammatill4a skrev 2008-10-21 20:37:56 följande:
    men ska ja följa med då haha om du kan gå i snigel fart förstås asg*** måste lägga på ett brev på brevlådan och måste ju komma ut och röra mig lite..
    jag går oxå i snigelfart numera emallanåt.har ingen kondis längre.kan inte ens gå snabbt längre
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-21 22:07:07 följande:
    Fika hos Mammatill4a på fredag fm. Skorpan08 (Therese o Elin)Leos och Vincents mamma (Becka o Vincent)
    jag hakar på beroende på villken tid det är.bor ju bara ca 10 sekunder från mammatill4aSkrattande

var det fler som såg på Dh på femman idag?nästa avsnitt ska bli skoj att se
    Skorpan08 skrev 2008-10-21 22:04:03 följande:
    Nu ska jag gå och krama kudden och maken.Natti natti
    natti natti
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-10-21 22:23:57 följande:
    Familjetrollet - japp, jag såg dh, ska bli riktigt skoj att se nästa avsnitt
    haha det verkar bli heltokigt nästa avsnitt.blir bara mer och mer likt VBÅ
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-10-21 22:41:08 följande:
     Ja det verkar så. Men skoj att det hoppar fram lite
    ja det är det.hoppas inte serien ballar ur allt för mycket nu.jag väntar på att LOST ska börja.frågan är ju när de tänker sända nästa säsong.trodde den skulle startat i höst

sen retar jag mig så dant på en serie som gick på kanal fem i våras.handlade om en stad med "monster"i en sjö där de som blev bitna levde under vatten.en av de skådisarna är numera med i cityakuten.vet nån vad den serien hette?och hur den slutade?
  • Familjetrollet
    truelove 4 ever skrev 2008-10-21 22:50:36 följande:
    Invision hette den serien tror jag eller nåt
    tackar
    Maria84 skrev 2008-10-21 22:43:04 följande:
    Nu ska här sovas. Har en fullspäckad dag framför oss imorron. Liam ska gå på dagis mellan 8-11, sen ska han tillbaka till dagiset vid 13 för att fotografen kommer då och sen ska vi vara tillbaka där vid halv 3 för att vi vill ta syskonkort också. Sen när allt är klart så ska vi till Valdemarsvik på marknad. Liam längtar massor till den. Han älskar nämligen att gå på marknader Och Vikens är rätt så stor så det är lite att gå på. Efter allt farande imorron så lär vi nog stupa i säng Natti på er!

natti natti.synd att man har så långt till valdermarsvik.då får ni ha en bra dag imorrn

natti natti

Svar på tråden VI från Linköping