Mammatill4a skrev 2008-10-22 08:40:09 följande:
gud så skönt endå att kroppen återhämtat sig men tråkigt med MF..hoppas ni får en toppen dag
potitmjäl är 100 % glutenfritt
det är mjöl,gryner och vanlig havre hon inte får äta.korv är glutenfritt till 99 %.dock får man se upp med yogurt numera då de har börjat med gluten i vissa produkter
Mammatill4a skrev 2008-10-22 08:47:39 följande:
men gud så skönt , för mensen är ju nåt man vill ha tillbaka både efter MF och förlossning för att veta att allt är normalt, sj fick ja ju inte tillbaka den alls efter att ha fött alma, fick ta p-spruta för 2-3 ggr för att lösa det mysteriet nåt som ja inte gör om alls, för mer hormonsgravid med en p-spruta akn nog ingen bli som jag hehe..nepp nu ska ja ta och klä på oss för dagis sen ska ja ta en promenad med grannen
jag har oxå haft p-spruta och aldrig mer.jag vart en vrak av
den.de upplyste inte allt negativa med den.
dinana skrev 2008-10-22 08:48:26 följande:
Invasion... heter den =) Tror inte det blev några fler säsonger av den...
vet du hur den slutade?missade de sista avsnitten
Maria84 skrev 2008-10-22 08:42:40 följande:
Mammatill4a - ja det är skönt. Tidigare så har det ju tagit nästan ett halvår mer eller mindre innan mensen kommit tillbaka efter missfallen. Och nu kom den tillbaka en månad efter bara. Men kroppen verkar vara helt annorlunda numera
jag fick tillbaka mensen med stormbesken eller rättare sagt nigariafallsbesked en månad efter skrapningen.
mammatill4a vi ses strax