Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Skorpan08 skrev 2008-10-22 06:31:28 följande:
    Jag kollar alltid på DH. Med min popcornskål, ett måste.Undrar vem det var som Susan kramade på slutet? Har dom bytt ut Mike?
    måste vara en ny kille som hon har.de sa väll att hon kramade sin nya kille?
    Marayah skrev 2008-10-21 23:48:09 följande:
    Saknar er brudar. ;)
    saknar dig oxå.hoppas allt är bra med er
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 07:39:22 följande:
    Men kom ut till )e då så kan vi ha sälle... men idag träffas vi ju real life heheh,, skoja bara.. klart vi kommer och hälsar på om man får med sig alla 4 barn på bussen
    halloj på dig.vi kan ses vid dagis kl 9.tar med mig "galningen"stora tösen får vara hemma.hon säger att hon har fått fel mat i skolan.maken märker oxå att hon har fått i sig nått som hon inte får äta.hon blir helt slö och orkar inget då

passar på och varnar för köket som är under renovering.väggarna är fulla med spackelSkrattande
    men snart ska köket vara klart om maken  o jag bara kan komma överrns om tapeterna.vi är lika envisa båda två
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 07:31:43 följande:
    Fika hos Mammatill4a på fredag fm. mammatill4a(malin,Alma och Liam)Skorpan08 (Therese o Elin)Leos och Vincents mamma (Becka o Vincent)Fler som vill komma är de bara att skriva in sig

jag kommer nog.villken tid är det?

nu ska jag fixa iordning mig och möta upp supergrannen om en stund.

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 08:40:09 följande:
    gud så skönt endå att kroppen återhämtat sig men tråkigt med MF..hoppas ni får en toppen dag
    potitmjäl är 100 % glutenfritt
    det är mjöl,gryner och vanlig havre hon inte får äta.korv är glutenfritt till 99 %.dock får man se upp med yogurt numera då de har börjat med gluten i vissa produkter
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 08:47:39 följande:
    men gud så skönt , för mensen är ju nåt man vill ha tillbaka både efter MF och förlossning för att veta att allt är normalt, sj fick ja ju inte tillbaka den alls efter att ha fött alma, fick ta p-spruta för 2-3 ggr för att lösa det mysteriet nåt som ja inte gör om alls, för mer hormonsgravid med en p-spruta akn nog ingen bli som jag hehe..nepp nu ska ja ta och klä på oss för dagis sen ska ja ta en promenad med grannen
    jag har oxå haft p-spruta och aldrig mer.jag vart en vrak av den.de upplyste inte allt negativa med den.
    dinana skrev 2008-10-22 08:48:26 följande:
    Invasion... heter den =) Tror inte det blev några fler säsonger av den...
    vet du hur den slutade?missade de sista avsnitten
    Maria84 skrev 2008-10-22 08:42:40 följande:
    Mammatill4a - ja det är skönt. Tidigare så har det ju tagit nästan ett halvår mer eller mindre innan mensen kommit tillbaka efter missfallen. Och nu kom den tillbaka en månad efter bara. Men kroppen verkar vara helt annorlunda numera
    jag fick tillbaka mensen med stormbesken eller rättare sagt nigariafallsbesked en månad efter skrapningen.

mammatill4a vi ses strax
  • Familjetrollet

ja just fikat kan hålla på länge idag då stora tösen får vara hemma pga jobbig mage(inget som smittar)

• Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-22 11:26:41 följande:
    Familjetrollet: Tack för en jättetrevlig fika! Och tack ni andra som var där också Nathalie sover som en stock nu somnade så fort vi kom hem!
    tack för trevligt sällskap.här är ungarna igång och terrar maken som ska på möteSkrattande
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 12:37:29 följande:
    tack alla för en trevlig fika och pratstund idag..Nu har man fått i sig lite korvstroganoff och ris sen gårdagen.. få se vad em har att bjuda på nu är de bara vila som gäller tills barnen kommer hem till 14.hehe kommer ju bli rena dagiset här hemma på fredag så kul, men var uppmärksamade på varning för flyttkaos hehe...
    då får du passa på att vila lite.i eftermifddag ska jag åka in själv till stan.första gången på flera år man är på stan utan barn.ska kolla laglappar till vinterbyxorna
    dinana skrev 2008-10-22 11:29:08 följande:
    Låter som en rolig fika. Synd att man inte kunde hänga på. Hade jag nog hunnit egentligen men svärmor sa ju att hon skulle dyka upp runt 11.. och det har hon ju så klart inte gjort... Hon skulle följa med till dagis och hälsa på sa hon... får väl se när hon dyker upp då. Skall gå om 20 minuter.
    det blir ju fler träffar.vi måste ju ha en flytträff för mammatill4a oxå
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-22 09:02:42 följande:
    Kan ju leta reda på den åt dig.. tror jag har den liggandes någonstans på något disc.
    vore jättesnällt om du kunde hitta slutet
    thelifesaviour skrev 2008-10-22 09:23:52 följande:
    Ja, lost är helt urspårat. Det la jag av med.. Annars är jag serienörden nummer ett. :)
    jag har precis börjat kolla på LOST och så blev det inget i höst.jag som hade väntat hela sommaren på att få se LOST*suck*
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 12:55:43 följande:
    Familjetrollet.. heh he ja jag ska allt vila, ska göra nåt ja inte gjort på länge.. lägga mig på soffan och se VBÅ asg den serien är död, men finns inget annat att stirra på denna tid på dygnet..skönt att komma iväg sj.. hoppas allt går bra för dig på stan och att du hittar de du söker.. har lite tyg här du kan få till vad som.. vart lite över sen vindskyddet blev färdigt..
    Jag ska oxå se vbå nu.serien börjar bli bra nu
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 13:26:26 följande:
    nja de v et ja inte om ja kan hålla med om, men man somnar till den iallfall de är ju alltid nåt..:-P
    haha den var bra.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-22 13:48:39 följande:
    Svärmor är på besök och jag håller på å bli tokig.. hon vet ju inte om att jag är gravid... men nu är jag så jävla irriterad på henne för hon tjatar om att jag lagar för dålig mat... jag håller på å spyr bara jag känner doften av mat.. så jag är inte på topp direkt... illamående och "mensvärk".... Hoppas hon sticker snart.. 
    säg att du måste iväg så hon går hem.hoppalöst när folk bara gnäller på allt.be henne gå hem om inget duger åt henne!
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-22 14:21:49 följande:
    Jo men, hon bor ju inte i stan så jag kan ju inte bara skicka iväg henne...
    trist .hoppas hon åker hem så du slipper henne.vet hur det är har en pappa som alltid vet allt och som gnäller på allt.hopplöst med sådant folk
Svar på tråden VI från Linköping