Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

dinana skrev 2008-10-22 14:29:03 följande:
    mm... tur att hon inte tjuvläser på min dator i alla fall..
    ja det är tur det.här väntar man att klockan ska bli 16 så man kan åka in till stan en snabbsvängGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-22 14:40:10 följande:
    Okej... skulle behöva köpa mjölk.... eller kan kanske be R köper det när åker hem förstås.. skall se om jag kan få tag på honom.
    be svärmor gå och handla mjölk.

hoppas det slutar blås när man ska iväg.får så ont i öronen av all blåst.
  • Familjetrollet

vad lugnt det är här idag.vad ska ni hitta på i helgen?
    här blir det ev en tripp till norrköping om man orkar det.

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-22 14:59:26 följande:
    värst va ni skriver mycket nu när ja inte orkar läsa...Nu är ja hemma igen iallafall efter några timmar med dropp igen.. nu har ja även fått tabletter utskrivna mot illamåendet som ska göra mig lite piggare så nu är det dubbelt upp å jädrar om det inte hjälper...Galla är inte gott!
    hoppas atbletterna hjälper mot ditt illamående.på mig hjälpte de inget alls.
    dinana skrev 2008-10-22 14:46:24 följande:
    Åh, det skulle ju vara jättekul å åka till Norrköping... vad skall ni hitta på där?
    ska kolla efter tyger och annat smått och gott på myrorna.har tänkt samla på mig tyger så jag kan sy barnkläder mm i framtiden.sen ska jag kolla efter vantar,nya är så dyra så det är bättre med beg så spar man på naturen samtidigt.våra barn är experter på att ta sönder sina kläder
  • Familjetrollet
    morrontrött skrev 2008-10-22 22:03:39 följande:
    hej hej alla linköpingsfolk! får man va med o hänga lite här?
    välkommen hit
    Maria84 skrev 2008-10-23 07:43:16 följande:
    Usch idag är ingen rolig dag. Extrem mensvärk, blöder i mängder, mår illa som sjutton och mår allmänt dåligt. Skulle iväg och träffa två kompisar i stan idag men som det ser ut just nu kanske jag får ställa in. Ska slänga i mig lite värktabletter så kanske värken släpper lite ialla fall. Och såklart, så har Lucas en kinkig morron bara för att jag knappt kan röra mig.

jag väntar på att min mens ska komma.den är sen denna gång.men den mensen kommer som den vill med spiralen.ibland kan det vara ca 2 1/2 vecka mellan mensen

vad ska ni hitta på idag?här ska jag fixa lite hemma

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-23 07:58:46 följande:
    Du är inte gravid igen då =P Min kusin blev gravid när hon hade spiral.
    nixSkrattandemensen kommer inom 2 dagar.har alla menssymtom som alltd är innan mensen.
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 08:10:10 följande:
    Oh så bra. vore så kul å träffa lite nytt folk. Är ni många som hänger här?
    det finns många trevliga i denna tråd.just nu har många lyckats bli gravida i tråden.själva ska vi inte ha fler barn.

dock får man passa sig för vad man skriver i tråden pga snokande människor som har skrivit skit om vissa här i tråden
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 09:31:21 följande:
    japp hon vart 2 i juli lilla skitungen min.. och snart kommer hon bli storasyster med..Kan säga att efter de ändrade tider på dagis så får hon ju äta på dagis om dagarna och då går de ju och tvättar sig där och då gör hon ju lika dant hemma och fasiken om nån försöker hjälpa henne, då blir hon grymt sur kan ja säga.. kan klara allt sj tom hälla upp på tallriken vid maten och bre mackorna sj , kan säga att de kan ta en evighet att bli färdig med henne när man väll sitter vid bordet. men men de är ju själklart kul att se hur duktig hon blivit.. även om hon inte pratar så bra än så vet hon vad hon vill och vi förstår henne..
    en riktigt bestämd liten dam är hon allt.
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 09:32:02 följande:
    Finns det några sjalbärare i denna tråd?
    nix.jag använde bara baby björn bärsele
  • Familjetrollet
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 08:28:30 följande:
    Familjetrollet: gu så mysigt med bebis, vi ska ha flera men väntar nog ett tag till :)Va tråkigt med skitsnackare, sånna vill man ju inte ha å göra med
    ja bebisar är mysiga.får passa på och kolla in grannens bebis när den har tittat ut.här blir det inga fler barn.klarar inte av en till graviditet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 08:43:06 följande:
    idag blir de en lugn dag för mig med mkt vila medans barnen är på skola och dagis, eftersom man trode att barnen skulle sova länge idag pga av sovmorgon, men ikke vaknade halv 7 om inte förre, så är lite lagom seg i kroppen kan ja säga..välkomna ni nya 7 dagar kvar till BF
    huga vad snabbt tiden går.jag tycker inte det är länge sen du visade första ul bilden på bebben.det syns att du ska föda snart då din mage har sjuknit ner rätt mycket nu
    dinana skrev 2008-10-23 08:28:38 följande:
    Okej, *puh* Det är ju bra om man är säker på det där =) För av någon anledning så bruka folk ha väldigt lätt för att bli gravida när de bestämt sig för att inte skaffa fler barn (som min kusin som bara skulle ha två).
    jag skulle bara ha ett barn.sen mötte jag maken och då planerade vi första barnet efter ca 2 månader.trean och fyran var inte alls planerade men men.de var lika mycket älskade och välkomna ändåGlad.för mig räcker det att se på en karl så blir jag gravid.ja inte nu då jag har spiral.tyvärr det enda jag tål som prev.medel
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-10-22 22:42:54 följande:
    Tyvärr så har ja ingen bot på detta. Har en kille som skrattar mot alla och e gladast i världen.
    hoppas allt är bra där uppe.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-23 10:00:35 följande:
    magbild från i måndags 6+0 enligt BM
    supersöt mageGlad
Svar på tråden VI från Linköping