Lucky Little Me skrev 2008-10-23 08:28:30 följande:
Familjetrollet: gu så mysigt med bebis, vi ska ha flera men väntar nog ett tag till :)Va tråkigt med skitsnackare, sånna vill man ju inte ha å göra med
ja bebisar är mysiga.får passa på och kolla in grannens bebis när den har tittat ut.här blir det inga fler barn.klarar inte av en till graviditet
Mammatill4a skrev 2008-10-23 08:43:06 följande:
idag blir de en lugn dag för mig med mkt vila medans barnen är på skola och dagis, eftersom man trode att barnen skulle sova länge idag pga av sovmorgon, men ikke vaknade halv 7 om inte förre, så är lite lagom seg i kroppen kan ja säga..välkomna ni nya 7 dagar kvar till BF
huga vad snabbt tiden går.jag tycker inte det är länge sen du visade första ul bilden på bebben.det syns att du ska föda snart då din mage har sjuknit ner rätt mycket nu
dinana skrev 2008-10-23 08:28:38 följande:
Okej, *puh* Det är ju bra om man är säker på det där =) För av någon anledning så bruka folk ha väldigt lätt för att bli gravida när de bestämt sig för att inte skaffa fler barn (som min kusin som bara skulle ha två).
jag skulle bara ha ett barn.sen mötte jag maken och då planerade vi första barnet efter ca 2 månader.trean och fyran var inte alls planerade men
men.de var lika mycket älskade och välkomna ändå

.för mig räcker det att se på en karl så blir jag gravid.ja inte nu då jag har spiral.tyvärr det enda jag tål som prev.medel