Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Lucky Little Me skrev 2008-10-23 10:16:40 följande:
    Har hört talas om att det ska finnas en mega stor tygaffär i Linköping, stämmer det, å vet någon vart den ligger isf?
    jepp den ligger på djurgårdsgatan vid trädgårdsföreningen
    superbiliga och massor med tyger.de är billigast i stan!

sen finns en i ingelsta i norrköping,mycket fina tyget men svindyra och så finns drömaffären  jofotex(fix) i söderköping som är känd över hela sverige för sitt enorma tyglager
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-23 10:23:57 följande:
    Måste bara fråga er som ska till mammatill4:a imorgon, är det nån som varit hos pojk-maffia för att få vattkoppor?
    nix.våra har redan haft det
  • Familjetrollet
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 10:26:54 följande:
    Tackar. är nämligen på jakt efter bävernylon, har hitat på nätet, men man vill ju helst se tyget först IRL. du vet inte vad affären heter?
    en butik vid trädgårdstorget har bävernylon kostar runt 140 kr/m
    och den dyra i norrköping har det oxå.den på djurgårdsgatan har det inte
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:33:14 följande:
    försöker lägga in en magbild här ,tog ett nyss vet ju aldrig när felur vill komma ut, men de funkade ju inte.. men ligger på min sida under magbilder..
    då kikar jag in på din sidaGladjag har massor med bilder som ska läggas in,men jag orkar aldrig göra det
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:33:14 följande:
    försöker lägga in en magbild här ,tog ett nyss vet ju aldrig när felur vill komma ut, men de funkade ju inte.. men ligger på min sida under magbilder..

supersöt mageGlad

nu ska jag göra mig iordning och hämta lillan strax

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:37:32 följande:
    familjetrollet: ja gud ja tiden har barfa susat på och snart är de dags hoppas slippa störa er på nattetid bara.. 'hihi ja alma vet vad hon vill hon...
    ähs gör inget om ni ringer mitt i natten.bebben tar nog inte sovmorgonSkrattandehar du sagt til dagis att jag ev hämtar/lämnar era barn när ni ska till bb?dagis brukar vara stränga på vem som hämtar/lämnar
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:40:28 följande:
    fick ta chansen nu när man bara har data kvar till imorgon imorgon fyller älsklingen min år, ska se vad man kan hitta på åt honom och så kommer syrran på em och sover över tills lördag ska se skräckis JIPPIIIIII
    kan du inte få låna datorn ett tag till då?
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:44:30 följande:
    haha nej de har ja ju inte då, men kan göra de sen när ja hämtar kidzen vid 14.. om du inte hade sagt nåt så hade ja missat de totalt ju.. tack för påminnelsen
    vi får starta senila klubben.vi verkar ha dåligt minne bägge två.jag är hopplös när det gäller att minnas namn
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 10:49:46 följande:
    Oj vilken koll du har :)Då verkar d vara billigast på nätet. Tack för hjälpen :)
    blir så när man har sytt mycketSkrattande
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:57:33 följande:
    familjetrollet: tror inte svärfar går med på de, då har ju inte han nån, men men finns ju mobil och sms hihi ja värre minne än mig de kan nog ingen han, tur man har bra luktsinne iallfall. imorgon blir de doftgran vanilj som ska sättas in i bilen, skorpan08: tack , hehe ja kommer då sakna min sen, inte kunna känna sparkar och hicka, men kommer ju bli skönt att kunna börja röra sig normalt igen förstås och nå ner till golvet utan problem..
    annars får du komma hit o låna datorn
    Fru T skrev 2008-10-23 11:09:50 följande:
    hej hej idag mår ja någålunda (ta i trä) så alla piller gör nog vad dom ska pluss att ja lever på kräm å mjölk en gång i timman just nu...tog ett litet kort på magen me så nu finns det en ny bild i mitt galleri... inte syns det att ja tappat nästan 4kg på en vecka inte
    vad bra att du mår bättre nu.då kikar jag in hos dig
  • Familjetrollet

Fru T
    villken supersöt mage.skönt att du kan behålla maten nu.det är rena graviditets bomben i tråden

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-23 11:24:45 följande:
    heeh joo vi är några nu   En av mina kissar har blive jätte mattig, han lämnar inte min sida
    så sött av kissen
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 11:18:54 följande:
    vad ska ni alla göra resten av dagen idag då?? sj funderar ja på maten, men vad ska man äta och till vilken nytta när de ger en halsbränna.. funderar på att ta ett ryck i VR så alla får plats imorgon en möblering av sofforna typ en nåt.. rastlös som attans är ja ... och snart är ju tiden knapp för barnen ska ju hämtas med

vet inte har tråååkigt.ska gå en långpromenad .men först ska jag se vad jag o lillan ska käka strax.

nä nu ska inte möblera om då kanske bebben tittar ut snabbare än vi tror.

Svar på tråden VI från Linköping