Kyssen: Nä inte är det på samma ställe inte. Varför skall man göra något enkelt när man kan krångla till det??
Men vissa dagar är Juanita i Bohus så då kan man ju träffa båda på samma gång ändå.
Vid båda mina föregående graviditeter har jag inte haft några symptom alls förutom tidig bäckensmärta. Inget illamående, inga ömma bröst, ingen "växtvärk" i magen - INGENTING. Men det blev två underbara små pojkar ändå!!
Denna gång har jag testat alla symptom fast i liten skala. Har till och med fått magkatarr nu i slutet :( Tror ni att det kan bli en liten tös då????
Någon som har tips på fina pojknamn förresten?
Ang fik: Svenheimers i Nödinge blir väl jättebra. Jag kan vilken tid som helst, OM jag kan. Får ju lämna det där lite öppet om det är OK.
Men om bebisen har kommit och vi mår bra, så kommer jag. Och har den inte kommit så kan jag ju också.
MiaB72: Vi verkar ha mycket gemensamt vi :) Solabstinens, spyfobi, cowboypojkar....nåt mer? Hur går det med ert husmålande? Vårt går jättetrögt. Mest tack vare vädret *suck*
Har en länk som jag tänkte skicka till dig för ett tag sedan, då vi diskuterade fobier.
www.emetofobi.se Jag har inte läst allt och det var inte så många symptom som stämde direkt in på mig. Men det är ändå intressant att läsa om andra som har samma problem som en själv. Många tom mycket värre!