Jag skvallrar för Lowzie: De ska flytta till Södergården, vi var på samma visning men av någon anledning bjöd vi inte på det. *ler* Nästan så att vi blev grannar då vi bjöd på ett hus i samma länga några veckor senare, men det gick ju upp så himla mycket i pris. Nu i efterhand är vi jätteglada att vi släppte det och väntade på Petters Hage istället =). Men, näst efter vårt hus är södergården mitt favvoställe!!
jenny: Superduktigt av dig att gå ner 1.6 kg på en vecka. Jag har oxå varit med i VV typ 100ggr, och de gånger jag orkat stå ut mer än 4 veckor så funkar det kanon!! Helt klart bästa sättet att gå ner i vikt enligt min mening. Det är ju egentligen bara sunt förnuft, men när man går där så fattar man verkligen varför!
I går hämtade vi våra kissar, killen har vi döpt till Morris för han morrar så när han leker med sin råtta, tjejen är namnlös än så länge, men Norpan är ett förslag.. Vi har haft tre olyckor här än så länge, men de har även gått på lådan så vi får hoppas att de slutar kissa bakom våra flyttlådor nu =).. upptäckte det nämligen i morse när jag började flytta lite kartoner.
Jag instämmer i Jennys anda, självklart ska både Lowszie och Linda xxx känna sig välkomna att dyka upp på fikat den 16:e, ser jättemycket fram emot det!!
Ha en bra dag mina cybervänner!! Nu ska jag fortsätta putsa fönster *blä*