• Kyssen

Ale tråden

Hej på er tjejer!

Döm om min förvåning när vår sköna "Älvängen tråd" var stängd för svar!!
    Tog mig därför friheten att starta upp denna uppföljare, som jag döpte till "Ale tråden" eftersom vi bor på lite spridda ställen =).

Här finns den gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m2539842.html

Alla Ale-bor och givetvis alla andra oxå, är välkomna till denna tråd där vi diskuterar allt möjligt och omöjligt, viktigt eller oviktigt =)..

//Kyssen

• Svar på tråden Ale tråden
  • Curlingmorsan

Åhh hade varit kul Kyssen. Men mina föräldrar kommer hit och ska hjälpa oss sätta upp en dörr i vårt nya rum. Så att vi kan börja riva tapeter, spackla och slipa utan att få äckligt damm i hela huset. :)

Kom på att Älvängens ponny ranch finns ju oxå. Hade glömt av dom. Vet inte om det är nya ägare där eller hur det är. För huset och stalet var till salu för ett tag sen. Men tror jag såg en annons i tidningen att terminen började för ett tag sen.

• Kyssen

Ebbabebba: Ingen fara, jag åker dit själv o spanar lite =).. Hon har inte hört av sig ännu gissar jag angående om det fanns tid/plats för oss??

Angående fredagens fika, jag tänkte att vi kan försöka sammanställa en liten lista på vilka som kommer?

Jag börjar så kan ni andra fylla på..

KOMMER PÅ FIKA DEN 16:e PÅ SVENHEIMERS KL 11:30
    ----------------------------------------------------------------
    Kyssen = Therése

• Curlingmorsan

Nej hon har inte hört av sig än. Tycker att hon borde gjort det nu om det fanns plats för oss. Eller?

Åhh jag hade oxå velat fika! Men vi får ta en fika snart igen då både jag och Mia kan vara med. Hoppas ni får trevligt!

• Kyssen

Nästa fika kan vi ta hos mig, det har jag ju lovat länge nu =).

Jag kan höra lite med henne på fredag, ska ju dit o spana lite då när grann-tjejen rider.
    Annars blir det nog att jag ringer till LERK och ser om de har några platser över, annars får jag väl ställa mig på kö.

Klistar in listan igen oxå så att den inte försvinner
    -----------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------
    Kyssen = Therése

• Peggy O

----------------------------------- ------------------------------
    Kyssen = Therése
    Peggy O

Så klart!!!!

• Jenny28

Kyssen = Therése
    Peggy O
    Jenny28

Hoppas jag hinner, min son kommer hem samma dag och mia kommer hem. har ju passat hennes Emil en vecka nu när hon ligger och gottar sig på beachen..*L*
    Ses på fredag

• Kyssen

Godkväll tjejer!

Idag har man haft finbesök av Dahlia och hennes solstråle Liam =), gissa om man längtar efter en egen då!
    Ska bli kul att träffa er på fredag, förhoppningsvis har jag oxå goda nyheter då jag ska på återbesök hos läkaren innan vår fika. Om allt går som det ska så har allt som ska ut kommit ut då och jag slipper skrapning.

I kväll har jag o Claes varit ute och spanat i skogarna efter kantareller, vi hittade några fina guldställen och fick med oss ca 5 liter hem!! Smarrigt smarrigt! Trist att rensa skiten bara =).

Ha en bra kväll, och ses på fredag

Kyssen = Therése
    Peggy O
    Jenny28

• Kyssen

God morgon girls!!

Ses om någr timmar!!
    Är på väg till Kungälvs sjukhus nu, håll tummarna att det går bra =).

//Therese

• Kyssen

Hallå!

Sjukhusbesöket gick bra får jag nog säga, ett nytt VUL (Börjar bli van nu och får nog snart klippkort) visade att nästan allt som funnits i livmodern nu är borta, bara lite smårester kvar som ska ut. Läkaren tyckte att jag nu kan vänta och bara ta det lugnt, och sen göra ett grav test om ca 4 veckor för att se att hcg nivån har gått ner, och förhoppningsvis då visar negativt.

Fikat var supertrevligt! Synd att ni inte alla kunde vara med, vi blev tre stycken härifrån tråden, plus Jenny28's sambo och lilla Ida, åsså PeggyO's lilla underverk, som jag redan glömt namnet på.. (skäms) så liten o söt.. !!

Nästa fika blir hemma hos mig, när kan ni =)..

Kram på er!

Svar på tråden Ale tråden