Hallå tjejer!
Idag har jag berättat på jobbet att vi väntar tillökning =). Det blev en hel del gratulationer och lyckönskningar. Men, det roligaste i hela svängen är att igår fick jag reda på att en annan tjej på min avdelning oxå är gravid och skall ha en vecka innnan mig, snacka om tajming!! Hon hade sett mig här på FL och gissat att det var jag, hon hade dock inte vågat skriva ngt eftersom då hade hon ju avslöjat sig själv. Nu har hon iaf oxå berättat så det var mycket gravid-snack på jobbet idag!
Magen den växer här med, men jag kan inte påstå att det känns eller ser ut som någon gravid mage. Den är mest bara svullen o degig.. känns inge kul alls att se sån ut - var är den där fina kulan någonstans *ler*
Ebbabebba: Ja!! Bli gravid vettja, då blir vi en hel liga som går i Ale o drar barnvagn =), eller just det, ni skulle ju gifta er - kanske kan vara kul att vänta till efter bröllopet så att inte allt händer samtidigt..
En kompis till mig (som länge letat jobb här i närheten av Göteborg eftersom hon pendlar till Tanum varje dag) sa igår att får hon inte det här jobbet som hon varit på intervju för, och dessutom står det nu mellan henne o en annan - "Då kan jag lika gärna försöka bli gravid". Det tyckte jag lät som en utmärkt idé!!
Hmm, ja annars händer inte mycket - ska väl börja packa ner lägenheten i kartonger snart. Flytten närmar sig med stormsteg!
Ha en bra kväll!!