• Kyssen

Ale tråden

Hej på er tjejer!

Döm om min förvåning när vår sköna "Älvängen tråd" var stängd för svar!!
    Tog mig därför friheten att starta upp denna uppföljare, som jag döpte till "Ale tråden" eftersom vi bor på lite spridda ställen =).

Här finns den gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m2539842.html

Alla Ale-bor och givetvis alla andra oxå, är välkomna till denna tråd där vi diskuterar allt möjligt och omöjligt, viktigt eller oviktigt =)..

//Kyssen

• Svar på tråden Ale tråden
  • Letizia

Hej hopp!

Kyssen: Jag kan i stort sett alla dagar utom fredagar, dom blir lite tajta med tanke på babysimmet, lill-skrutten behöver en stadig nap mitt på dagen då.

Kul att höra att allt nästan är borta ur livmodern, snart kan börja "träna" igen, ;0)

Kramisar

• MiaB72

Heeeej!

Nu var man hemma igen och läser för fullt alla inlägg här på fl!!!
    Semestern var underbart, vi hade ca 35 grader varje dag, strålande sol, 29 grader i vattenet och hör och häpna, jag tyckte det var kallt men det var ju bara i början

Vi var på beachen vid halv tio och åkte hem vid 2 halv 3, åt lite, hade siesta och sen ut och käka på kvällen och vid halv tio var vi trötta igen

Har väl fått en fin liten bränna Jenny vet men vet ju hur fort den försvinner tyvärr, och det var ju sååååå j-la kallt när vi kom hem!!! Hallå! 11 grader!!! Saken gjorde det inte bättre när värmen i huset inte riktigt kommit igång, imorse sprang gubben och letade fel och det var en säkring som hade gått på golvvärmen, tur att man har braskamin! Igår kväll satt jag med tröja, fleecetröja, byxor, strumpor, tofflor och fleecefilt på detta och frös ändå *asgarv* men efter en 2 timmar började jag tina och kunde ta av tofflorna

Jenny tyckte att magen hade växt! Jag har ju inte tyckt att jag har haft så stor mage denna veckan, har ju mest haft bikini på mig men nu när jag är hemma igen så plopp där var den ju!!! Går in i v. 13 idag!

Ser fram emot nästa fika hos Kyssen!!!

Har lagt in 2 bilder på beachen i mitt galleri, om nån vill kolla

• Kyssen

Ebbabebba: nej tyvärr så var jag inte så pigg i fredags kväll. Har varit lite ur form under hela veckan, det tar mer på krafterna än jag trodde att bara gå hemma och "få missfall". Är hur trött som helst, och känner mig frusen, öm i kroppen - kanske håller jag på att bli sjuk, men har ingen feber.. trist.

Angående nästa fika, jag har ju lovat att den blir hos mig, och vi som var på Svenheimers pratade om att vi gärna tar den ganska snart. Jag tänkte att jag föreslår ett datum så får vi se om det passar?

Tänker mig att vi tar den på en helg så att MiaB72 kan vara med oxå? En söndag fm vid 11 passar mig perfekt eftersom Claes har fotbollsträning då och vi slipper köra ut honom i garaget =).

Så, vad tror ni om Söndagen den 9:e Oktober vid 11-tiden? Är det en bra dag/tid? Är öppen för andra dagar o tider så bara hojta om det inte passar.

Kram Kyssen

• Jenny28

För mig passar det bra. Ska vi skriva en ny lista så får vi se hur många som kan?

Fika hos Kyssen den 9 Oktober kl 11.00
    Vi kommer!:

1. Kyssen
    2. jenny

Annars händer det inte så mycket här. Vi ska ha dop på söndag så vi har ju en del förberedelser. tur att man har en utbildad bagare (Mia) i familjen så nån kan göra tårtorna...*L*
    Kl. 11 i Surte kyrka på söndag om nån har vägarna förbi...*L*
    kram på er..

• MiaB72

Tjenis!

Självklart kommer jag med denna gång!!!!

Vi kommer!:

1. Kyssen
    2. jenny
    3. Mia

• Curlingmorsan

Jag tror att jag kan komma den 9:e. Än så länge är det tomt i almenackan, men väntar på att hundkursen jag och Moa går på ska bestämma en dag för spårning. Det skulle varit den 8:e men sen kunde inte ledarna så dom ska bestämma en ny dag. Vet mer på tisdag. Men jag hoppas att jag kan den här gången!

Vi kommer!:

1. Kyssen
    2. jenny
    3. Mia
    4. Lindha

• Letizia

Hej!
    Än så länge ser det ut som om jag kan komma, Liam blir nog med han oxå.

Fika hos Kyssen 9 Oktober kl: 11.00:

1. Kyssen
    2. Jenny
    3. Mia
    4. Lindha
    5. Dahlia

• Kyssen

Å vad trevligt! Ser ju ut att kunna bli några stycken den här gången =).
    Här händer inte mycket annars, jobbar hela veckan och tycker lite synd om mig själv för det.. inte för att det är kul att vara hemma o vara sjukskriven som jag var förra veckan, men man kunde liksom tänka sig att vänja sig vid det, bara gå hemma o pula =)..

Ha en bra dag alla, ser ju ut att bli ganska bra väder ute iaf!

• Peggy O

Hej hej och tack för senast.
    Verkligen kul att se hur ni ser ut "i verkligheten"
    kommer gärna med hem till dig Kyssen.
    Kul att vi verkar bli några fler då!

Fika hos Kyssen 9 Oktober kl: 11.00:

1. Kyssen
    2. Jenny
    3. Mia
    4. Lindha
    5. Dahlia
    6. Peggy