Hallå tjejer!!
Nattjobb för mig i helgen så jag kommer att hänga här mitt i natten och uggla!!
MiaB72: Har försökt att fota kissarna men de vill ju aldrig vara still... ska göra ett nytt försök i morgon tror jag. De är så underbara!! Börutom när det bajsar under köksbordet förstås *ler*, men det går nog snart över. Om vi ska få kattungar så ska du självklart få en, eller kanske två =), vi skulle ju bara ha en tänkte vi, men så frågade dom om vi inte kunde tänka oss att ta två och hur lätt var det att stå emot då.. de är ju så söta så man vill stoppa dem innanför tröjan o bara gosa!! Sen så känns det ju bra att de har varandra nu i början när de kanske saknar mamsen lite.
Självklart blir det väl fler fikor i framtiden, å tidpunkter och dagar går ju alltid att variera från gångn till gång. Alla jobbar vi ju olika, eller är hemma på olika tider så vi får väl blanda lite så att alla får chansen att vara med.
Toklängtar till nästa helg nu - tänk första natten i huset - det kommer att vara helt tyst och helt kolsvart!! Ingen E6:an som dundrar förbi utanför fönstret, och gatulampor vad är det?? =).
natti natti!!