• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2008-10-30 18:03:58 följande:
    Även när Milea sitter i vagnen??? Jamen det ska jag prova . Tack!!
    Jag lyfter på sittdelen medans dottern sitter i vagnen om jag vill peta ner ngt stort i varukorgen. Inte hela förstås men ofta behövs det bara litegrann.
    *~Bugaboo RULES~*
  • dekorator

hej!
    ska köpa en bee imorn, längtar!!! en fråga, vi har en trappa som jag måste uppför i porten. hur funkar det med beens små hjul?? funkar elodies åkpåse i been eller måste jag köpa en bugga?
    tacksam för svar!!!

• Tullemi

Slänger in samma fråga här som i Bugga-tråden. Finns det ev några lösa Bee-sufletter att få tag på i GBG??? BabyHörnan får in om 2 veckor, men jag ill ha en snarast .

Dekorator: jag har släpat Bee´n upp för trappor ibland och det är lite skrangligt med ett barn i. Men om det bara handlar om 3-4 steg så är det nog inga problem.

• Stargirl
    dekorator skrev 2008-10-31 08:58:53 följande:
    hej!ska köpa en bee imorn, längtar!!! en fråga, vi har en trappa som jag måste uppför i porten. hur funkar det med beens små hjul?? funkar elodies åkpåse i been eller måste jag köpa en bugga?tacksam för svar!!!
    Ett par steg går finemang det gör vi varje dag hemma hos oss. Då hjulen är små så tyckte jag att 12 trappor var rätt mycket häromdagen. Inga problem dock.
    *~Bugaboo RULES~*
  • mmiiaa85

Knör mig in i denna tråd då ja precis blivit BEE ägare!
    är det någon mer än jag som har stört sig på att banden i ryggen sitter i mitten nertill..?finns det någon som har "flyttat" på banden?

• Tullemi
    mmiiaa85 skrev 2008-10-31 18:22:53 följande:
    Knör mig in i denna tråd då ja precis blivit BEE ägare!är det någon mer än jag som har stört sig på att banden i ryggen sitter i mitten nertill..?finns det någon som har "flyttat" på banden?
    Jag har gjort en egen lösning så dom kommer från sidorna istället. Om du nu menar midjedelen av selen alltså ?
  • Nicke Nyfiken
    Tullemi skrev 2008-10-31 19:01:38 följande:
    Jag har gjort en egen lösning så dom kommer från sidorna istället. Om du nu menar midjedelen av selen alltså ?
    Hur har du gjort då? Skulle också vilja ha dom så, från sidorna alltså.
  • Tullemi

Hm, ska ge mig på en förklaring:
    -ta ut de nedre fästena (de vita) från ryggstödet
    -dra ner fästena till sidorna (ungefär där ni vill att de ska komma ut) och för dom bakom ryggstödet
    -för in fästena i ryggstödet (i den vanliga hålen) så att den vita delen hamnar på insidan istället

Nån som förstår???

• bara lilla jag

är det någon som testat been i snö än?? Det har ju kommit lite snö här och var nu.. Ingen i uppsala, men det ska tydligen komma i natt.. Tänkte om man måste dra fram den stora vagnen eller om jag klarar mig ändå med been

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden