• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Stormis
    straw2008 skrev 2008-10-28 21:33:00 följande:
    Hallå, Om man får tag i ett chassi är det då någon som vet om man kan köpa de andra delarna lösa? typ varukorg o själva "stolen"?
    Borde gå att köpa som reservdelar hos alla återförsäljare. Men när det gäller Cam så lönar det sig inte så antagligen gör det inte det på Bee heller. Men fråga i butik. Du behöver nog sufflett och sufflettpinnar också. Hjul?
    Man är snäll först när man inte längre tycker om pepparkakor...
  • bara lilla jag

hmm ingen aning... hör med din närmaste försäljare av bugaboo eller kolla runt på internet.. Sök på bugaboo så brukar det komma upp massor.. Jag har för mig att dom andra modellerna säljer chassi och sitt och liggdelarna separat, men vet inte om bee gör det

• Simple me
    Hallå, Om man får tag i ett chassi är det då någon som vet om man kan köpa de andra delarna lösa? typ varukorg o själva "stolen"?
    Hej!
    Chassit är det dyra runt 3000:-kostar det.
    runt 3-4000:- kostar de övriga delarna..
  • Stargirl
    Jag tror att sittdelen och sufletten är det dyra. Men kolla med ex kidzshop.se de brukar beställa hem reservdelar utan några sura miner.
    *~Bugaboo RULES~*
  • straw2008

Tack för alla svar, det gällde BEE och jag har nu ställt frågan till kidzshop.se

Verkar som arr många får nya chassin för det gamla strular, sen säljer de det gamla billigt... hrm jag återkommer med det svar ajg får så får alla veta :O)

• Stargirl
    straw2008 skrev 2008-10-29 11:01:40 följande:
    Tack för alla svar, det gällde BEE och jag har nu ställt frågan till kidzshop.seVerkar som arr många får nya chassin för det gamla strular, sen säljer de det gamla billigt... hrm jag återkommer med det svar ajg får så får alla veta :O)
    På Bee? Har inte sett ett enda chassi till salu från Bee vagnen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Tullemi
    Stargirl skrev 2008-10-29 11:02:58 följande:
    På Bee? Har inte sett ett enda chassi till salu från Bee vagnen.
    Nä, det var nytt för mig oxå.....ska kika på Blocket nu .
  • straw2008

Jag har sett flera ?

Hur som helst, vad ska man med ett chassi till omman inte kan köpa resten :O)

• Tullemi

Japp, där fanns chassit. Min högst personliga åsikt är att det är inget jag skulle köpa.

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden