• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-10-29 11:32:57 följande:
    Jag har sett flera ? Hur som helst, vad ska man med ett chassi till omman inte kan köpa resten :O)
    Kan det inte vara samma chassi som varit uppe flera ggr pga att ingen köpt den? Jag skulle inte börja bygga ngt med ett defekt chassi. Så stora pengar handlar det inte om att köpa en Bee. (enligt mig)
    *~Bugaboo RULES~*
  • straw2008

För att det är en reklamation ?

Eller varför?

Jag vill jättegärna ha en bee men vi köpte vår cameleon för några nånader sen sprillans ny o vi har inte råd att lägga 5 000 till på en sittvagn... jag tänka att man kanske kunde komma undan lite billigare.

• straw2008

Enligt mig är 9000 (vår nya cameleon) + 5000 (en ny bee) väldigt mkt pengar för barnvagn.

Men vi har väl alla olika ekonomi...

• Tullemi

Som Stargirl skriver så skulle inte jag heller utgå från ett defekt chassi. Att köpa lösa delar (om det nu går) kan kanske oxå bli en dyr historia. Tycker att det finns många fina beg Bee på Blocket .

• Stargirl
    straw2008 skrev 2008-10-29 11:44:15 följande:
    Enligt mig är 9000 (vår nya cameleon) + 5000 (en ny bee) väldigt mkt pengar för barnvagn.Men vi har väl alla olika ekonomi...
    Ja alltså tycker du att det är värt det och resterande delarna inte är dyra så blir det ju billigare för en Bee. Men undras om det blir så mycket billigare än att köpa en begagnad Bee ist som inte är defekt. På tradera finns nu en ute för 3000 i utrop.
    *~Bugaboo RULES~*
  • straw2008

Stämmer säkert, priset blir säkert detsamma!

Jag var mest nyfiken på om det ens fanns reservdelar.

Tack för tipset ang been, min man skulle nog undra vad som gått fel på mig om jag köpte den ty han tycker att vår nyfödda är tillräckligt bortskämd då han fått saker för säkert 45 000 sen han kom till världen :O)

Men det tycker inte mamma !!

• Stargirl
    straw2008 skrev 2008-10-29 11:52:47 följande:
    Stämmer säkert, priset blir säkert detsamma! Jag var mest nyfiken på om det ens fanns reservdelar. Tack för tipset ang been, min man skulle nog undra vad som gått fel på mig om jag köpte den ty han tycker att vår nyfödda är tillräckligt bortskämd då han fått saker för säkert 45 000 sen han kom till världen :O) Men det tycker inte mamma !!
    Jadå reservdelar finns att köpa/beställa hos alla återförsäljare. Men det är ju leveranstid på dem.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Tullemi

Igår vände vi sitsen på Bee´n så den blev framåtvänd. Säkerligen jättekul för lillan, men jag saknade genast den stora öppningen till varukorgen *snopen värre*. Nu får man ju knööö ner grejerna *snyft*. Jag får köpa en SaddleBag istället....eller oxå....

• Stargirl
    Tullemi skrev 2008-10-30 16:39:38 följande:
    Igår vände vi sitsen på Bee´n så den blev framåtvänd. Säkerligen jättekul för lillan, men jag saknade genast den stora öppningen till varukorgen *snopen värre*. Nu får man ju knööö ner grejerna *snyft*. Jag får köpa en SaddleBag istället....eller oxå....
    Du lyfter lätt på sittdelen och lägger ner grejer i varukorgen. Även med barnet i sitsen går det bra.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden