• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Stormis
    Tullemi skrev 2008-10-31 20:13:41 följande:
    Hm, ska ge mig på en förklaring:-ta ut de nedre fästena (de vita) från ryggstödet-dra ner fästena till sidorna (ungefär där ni vill att de ska komma ut) och för dom bakom ryggstödet-för in fästena i ryggstödet (i den vanliga hålen) så att den vita delen hamnar på insidan iställetNån som förstår???
    Hur 17 får du loss nedre fästena? Jag har försökt och försökt, men får lossa de övre och dra om så att selen hamnar som du säger, men det är ju rätt onödigt. Dessutom vill man ju kanske kunna ta bort selen nån dag och det går inte nu. De övre släpper lätt när man tar bort dem, men de nedre är omöjliga!
    Man är snäll först när man inte längre tycker om pepparkakor...
  • Tullemi

Den nedre (de vid barnets ryggslut) ser ju likadana ut som de övre och vi bände bort dom. Det låter lite mer våldsamt än det var, för de lossade så snällt.

• Stormis
    Tullemi skrev 2008-11-03 09:36:24 följande:
    Den nedre (de vid barnets ryggslut) ser ju likadana ut som de övre och vi bände bort dom. Det låter lite mer våldsamt än det var, för de lossade så snällt.
    Precis, de ser likadana ut, men det gååår inte att få loss dem. Har försökt flera gånger och de övre lossas plättlätt!
  • Stargirl
    Stormis skrev 2008-11-03 13:41:34 följande:
    Precis, de ser likadana ut, men det gååår inte att få loss dem. Har försökt flera gånger och de övre lossas plättlätt!
    De nedre kan inte tas bort. Bara de övre.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stormis
    Stargirl skrev 2008-11-03 14:05:01 följande:
    De nedre kan inte tas bort. Bara de övre.
    Då är det inte konstigt att jag inte fått loss dem. Men konstigt att andra lyckats .
  • Stargirl
    Stormis skrev 2008-11-03 14:53:14 följande:
    Då är det inte konstigt att jag inte fått loss dem. Men konstigt att andra lyckats .
    De ska inte tas ut enligt Bugaboo. Jag kan inte få loss dem ens med våld.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Noiis
    Tullemi skrev 2008-11-03 09:04:25 följande:
    Hur får man reda på hur gammal Bee´n är? Ja, vi hade samma problem med bromsen men det är bara lite underhåll som krävs, så det ser jag inte som något besvärligt. Hu, läskigt det där med rulltrappan. Jag åker sällan rulltrappa med lillan för jag blir så skraj då  
    de står nere på stolen typ, syns dåligt med grå text typ ovanför bromsen. samma ställe som chassi nummret står
    En kvinna kan aldrig ha för många par skor, En mamma kan aldrig ha för många barnvagnar!
  • Stormis
    Stargirl skrev 2008-11-03 14:58:40 följande:
    De ska inte tas ut enligt Bugaboo. Jag kan inte få loss dem ens med våld.
    Å inte jag heller.
    Blev bara nyfiken när jag läste att annan gjort det.
  • Tullemi

Ryktet säger att nån här har sytt en egen suflett till sin Bee? Finns det bild kanske? Ochhar denna någon sytt själv?

• chickenpox

Det är ett företag som ska börja göra suffletter till Bee dyrt dock 1500 gissa hon på men då fick man  lite mer grejer. Kommer inte ihåg va dom heter men dom skulle mejla mig och kan då återkomma om ni inte redan hittat dom eller nån annan redan

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden