• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Stargirl
    chickenpox skrev 2008-11-04 15:03:01 följande:
    Det är ett företag som ska börja göra suffletter till Bee dyrt dock 1500 gissa hon på men då fick man  lite mer grejer. Kommer inte ihåg va dom heter men dom skulle mejla mig och kan då återkomma om ni inte redan hittat dom eller nån annan redan
    Heter dom inte Krokofant lr liknande?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Tullemi

Här där vi bor tycks vi vara dom enda som har en Bee. Vi får lite lustiga blickar ibland. Ändå bor vi bara 1 mil utanför GBG, så sååå ovanlig kan den ju inte vara....

• Nicke Nyfiken
    Tullemi skrev 2008-11-04 14:56:18 följande:
    Ryktet säger att nån här har sytt en egen suflett till sin Bee? Finns det bild kanske? Ochhar denna någon sytt själv?
    Caeruleus heter hon som sytt egen suflett, finns bild i hennes galleri.
  • Fröken Småland
    chickenpox skrev 2008-11-04 15:03:01 följande:
    Det är ett företag som ska börja göra suffletter till Bee dyrt dock 1500 gissa hon på men då fick man  lite mer grejer. Kommer inte ihåg va dom heter men dom skulle mejla mig och kan då återkomma om ni inte redan hittat dom eller nån annan redan
    www.frankofant.com
  • AngelOfHarlem

Hej! Var lite snabb på knapparna och skrev först detta inlägg i det "vanliga" barnvagnsforumet innan jag insåg att det såklart är här jag ska lägga frågan!

Jag är en person som aldrig kan bestämma mig. Så nu lämnar jag över ansvaret till Familjelivs kunniga medlemmar ;)

Jag har precis köpt en Bugaboo Bee till vår dotter som snart är 1,5 år. Nu ska vi också köpa en åkpåse. Blev helt förälskad i den här: www.freshmilk.se/product_info.php&pr...

Funkar Elodie i en Bugaboo Bee? Sitter den bra?
    Är det en bättre idé att köpa Bugaboo Bee´s egen åkpåse?

Vad skulle du gjort? Elodie eller Bugaboo?

• Kajsan
    AngelOfHarlem skrev 2008-11-07 19:34:00 följande:
    Hej! Var lite snabb på knapparna och skrev först detta inlägg i det "vanliga" barnvagnsforumet innan jag insåg att det såklart är här jag ska lägga frågan!Jag är en person som aldrig kan bestämma mig. Så nu lämnar jag över ansvaret till Familjelivs kunniga medlemmar ;)Jag har precis köpt en Bugaboo Bee till vår dotter som snart är 1,5 år. Nu ska vi också köpa en åkpåse. Blev helt förälskad i den här: www.freshmilk.se/product_info.php?cPath=35&pr...Funkar Elodie i en Bugaboo Bee? Sitter den bra?Är det en bättre idé att köpa Bugaboo Bee´s egen åkpåse?Vad skulle du gjort? Elodie eller Bugaboo?
    Länken funkar inte, men är det en Elodie så glider de omkring, jag tycker inte att de är nåt vidare.
    Bees egna är ju bäst, de sitter som gjutet! Men jag har ändå en 7am ( snart två ) SOM Är bättre när det är kallt ute, och snyggare
    Men Bees är ju bäst, helt klart.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • AngelOfHarlem

Hmm, konstigt att länken inte funkar... Men jag funderar också på om det inte är bäst att köpa en Bee. Ska man sälja vagnen sen, så är det ju givetvis ett plus... Men den från Elodie var ju så snygg...

Kajsan skrev 2008-11-07 20:51:03 följande:
    Länken funkar inte, men är det en Elodie så glider de omkring, jag tycker inte att de är nåt vidare. Bees egna är ju bäst, de sitter som gjutet! Men jag har ändå en 7am ( snart två ) SOM Är bättre när det är kallt ute, och snyggare Men Bees är ju bäst, helt klart.
  • mmiiaa85

Noas mamma skrev 2008-11-02 23:52:05 följande:

åååh en bee tråd glider in! Älskar min bee dock så har jag haft lite svårigheter med den dag 5 åkte rulltrappa varpå när vi ska kliva av sliter rulltrappan sönder mina bakhjul var av ena fick ett stort hål!
    Detta hände mig med, dag 2 när ja o sambon åkte med lillen i rulltrappan, gummit blev liksom uttänjt på bakhjulen.
    I barnvagnsbutiken där vi köpt Been sa de att man inte får åka rulltrappa med vagnen!!
    så vi fick typ "skylla oss själva"!!

Sitsen låser sig snett på vår vagn oxå, händer då den har varit ihopfälld med sitsen mot föraren!
    De ska väll för fasiken gå att fälla den med sitsen mot mig!!
  • Noiis
    mmiiaa85 skrev 2008-11-09 19:06:17 följande:
    Noas mamma skrev 2008-11-02 23:52:05 följande: Detta hände mig med, dag 2 när ja o sambon åkte med lillen i rulltrappan, gummit blev liksom uttänjt på bakhjulen.I barnvagnsbutiken där vi köpt Been sa de att man inte får åka rulltrappa med vagnen!!så vi fick typ "skylla oss själva"!!Sitsen låser sig snett på vår vagn oxå, händer då den har varit ihopfälld med sitsen mot föraren!De ska väll för fasiken gå att fälla den med sitsen mot mig!!
    enligt bonti ska sitsen inte bli så! så jag skulle reklamera om jag vore du!
    En kvinna kan aldrig ha för många par skor, En mamma kan aldrig ha för många barnvagnar!
  • mmiiaa85

Ja de sak ja göra..har varit för lat..inte fått tummen ur..=)
    har 4 andra vagnar o välja mellan så de har inte varit akut ännu men ja ska ta tag i de!

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden