Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
CArro = VAd hette Outletaffären i Malmö ? Vad säljer dem där för märken?
Carro: athena har ju astma och har haft det sen hon var minibebis. Hon fick ventoline från att hon var några månader och nu kör hon inandning i sån här tub tre ggr om dagen med två olika mediciner. Ibland har hon tre mediciner, en som man tar som pulver... Det går bra, men hon är ju påverkad även när hon springer osv. Men vi har haft sjukt mycket vaknätter med henne och har fortfarande, men jag ska säga at jag nog tycker att det är liiiite bättre senaste veckorna (fast vi har ökat dosen oxå) sp jag hoppas att det är nåt som växer bort snart. det sägs att många blir bättre redan vid 2 års ålder
Jag är så härdad med det så jag märker dte inte på samma sätt längre, imorse hade hon hostattack och kaskadkrätes upp frukosten, och det känns bara som vardag nu
Krya på er!
Usch vad ni är sjuka
Eller ja, era barn!
Carro - vet inte vad jag ska säga annat än att jag HOPPAS att ni (Sam) slipper vara mer sjuk, o att eventuella syskon är friska som små nötkärnor o aldrig blir förkylda...
Jesster - KRAM till dig. Jag förstår verkligen hur jobbigt det måste vara när de kräks om varann, o gnäller o gråter båda två..Jag skulle oxå bli nästintill tokig! Försök hitta något slags mantra typ "det kommer bli bra" eller nåt. Även om det inte hjälper så får du något att fokusera på utöver kräk/gnäll..?