Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
...kakaon var slut så det bidde en halt vanlig trist sockerkaka med bara lite vaniljsocker som smak. Om någon skulle bry sig
Jesster - Jag tror på halsont. Att det har "svidit till" kanske, o då vill han inte alls ha nu? Har du testat att ge honom isbitar, som VIP föreslog? Det går ju att vara en dålig mamma o göra saft-isbitar tex, o se om det kanske kunde falla lilla herrn i smaken. Men som sagt, det krävs en riiiiiiktigt dålig mamma till det
Fast en positiv sak är att vi kanske har vant av honom nappen! Detta är nog 4:e dagen utan napp. Han har bara haft nappen när han sover den sista tiden men nu när han började bli sjuk och kräkas av allt slem så fick han inte ha den för då samlade han mer slem i munnen.
Nu slemmar han inte alls så mycket längre utan hostar bara ibland men nappen verkar han inte sakna.
Och Willa bara sover och äter knappt hon heller... Barn gör en gammal i förtid! Man oroar sig ju jämt för någonting!
Nu är jag hemma igen efter förmiddagskaffe hos kompisen och en promenad, jag behövde verkligen komma ut ur huset och få prata av mig och inte bara sitta med näsan i läxboken eller prata förkylningar och städning med Kent.
Sen blev jag negativt särbehandlad at tanten i garnbutiken, sur och purken mot mig men kvittrade som en sol mot gamlingarna, jävla kärring. Borde de inte tycka det är roligt att även yngre är intresserade av handarbete?
Nu ska jag försöka peta i mig lite lunch, sen måste jag verkligen ta tag i matten igen. Jag får det lite stressigt nu när jag valde bort morgonen till nöjen istället, men samtidigt behövde jag det verkligen för att inte bli knäpp i huvudet.
Om någon av er nyblivna mammor använder Liberos bebisblöjor kan ni få två kuponger värda 25 kr/kupong av mig.
Först till kvarn isåfall
Vet inte vad vi skall äta idag, kyl/frys är tom så jag ,måste till ica innan dagis...TIPS !
Inte med färs eller korv för det har vi ätit senaste dagarna..