• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Emeliee

Nina: Jag är oskyldig, köpte 98/104 till Milton .

Jesster: Aha minsann . Fint är det iaf (för att vara nyckelskåp ).

Imorgon är det fotodax på dagis. Tidigare var det bestämt att de inte skulle ha men nu är det ändrat. Dock endast gruppfoto och det kan jag verkligen förstå. Stackars arma personal annars . Ska bli roligt att ha ett kort på de andra barnen, Milton pratar ju inte om annat (knappt).

Nu säger han "Pappas traktot (gräsklippare), Pappa pippa gräset", sa han nog 100 ggr igår

• svag

Mini: Njo, det är nog sant. Tror inte att magen helt gått ihop sig, hoppas verkligen inte det Det känns faktiskt som att allt innuti inte riktigt sitter på den plats det ska Hehe, träningsbortförklaringar AB

Emeliee: Vad fint det blev! Dörren var verkligen snygg!

Meria: Stort grattis till G! Vad kul med en sån överaskning

NinaKanin: Har köpt 86/92 men inte fått någon bekräftelse på vad som finns eller ej, skulle packas under helgen, så jag har inte så stora förhoppningar på att det finns några kläder kvar till Iina

Vi har också varit ute och tagit lite höstbilder! Har inte laddat in dom på datorn än, men det kommer så fort jag har tid. Var ute i lekparken både lördag och söndag. Lekte i flera timmar båda dagarna. Tror aldrig iina sovit så gott

Idag så Iina "älsar dig" (älskar dig) när hon skulle sova! Åh, men underbara dotter, då smälter ett mammahjärta!

Usch för alla hemska förkylningar! Vi har inte drabbats än, men väntar bara på första svängen :/

• LillaMy72

Emeliee: Hahaha, "Pappa pippa gräset" .
    Lovisa hade fotografering på dagis idag, både gruppfoto och enskilda foton . Det hade gått bra, enligt dagispersonalen. Ska bli kul att se fotona sen.

Hej hej till alla! Jag är inte så aktiv här just nu men jag har inte glömt er!

• minbebis76

Kanin, det är gott med BYY Sötstrumpa

Brudar - Jesster och Emeliee - är ganska så 100 på att skåpet kommer från JYSK. Snyggt är det i alla fall

Lillamy, kul att se dig!

• pelagonia

Hej

Då var vi 1600 rikare..Glad. Vi reklamerade skötbordet Diktad på IKEA eftersom lådans sidan har spruckit och man kan inte använda den och dem tillverkar inte den mer.
    Så nu har vi budget till Viktors rum. Skall jaga en vikare säng på Blocket, expedithylla.
    Lådor + matta, nytt bäddset skall vi handla på IKEA nästa gång..hann inte idag.

Annars är jag förkyld..före Viktor Förvånad..det är ganska ovanligt..känner mig så kass.

Så nu blir det snart sängen.

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • biltokig1

Packade upp första julgrejerna på jobbet idag kommer vara såååååå trött på julen i slutet på oktober hehe

Annars så är allt bara bra här... Monz berättade att han slagit en kompis på dagis, i huvudet idag... hrmmm bäst att kolla upp imorgon Kul att veta om det var så, inte att han slåss men att han verkligen kan berätta om vad som händer på dagis

MONZ 061127 *världens goaste* >>> www.innegm.se
  • MiIou

Jag kallade Isak för "sockerbarnet" idag och sen dess har han gått runt med sin söta röst och sagt "sockebanet", haha!

Jag tycker inte det känns så himla kul att Isak säger "förlåt" hela tiden, snacka om att ha omvänt problem i dessa tider där ungar pucklar på andra i lekparken och föräldrarna skiter i va de gör . Men helt ärligt känns det inte så kul att så fort jag säger åt honom eller om jag ser lite rus ut, utan att han gjort något, så kommer han och säger förlåt och ska kramas! Hade han varit äldre hade jag sett det som ett stort problem, men jag pratade med Kent om det nu att man ska vara försiktig så att man inte ger honom skuldkänslor i onödan, min mamma tex kan tigga pussar genom att se lite ledsen ut, och jag har fått säga åt henne att sluta eftersom Isak går runt hemma och säger att Mommo är ledsen. Plus det då att han tror att han gjort illa min mamma när hon gör så. Har jag ett käsnligt barn kanske?

Annars är jag väldigt uttråkad just nu.

• VIP

smirre: hittade en pump med bara 20 db på innerdelen, men jag kommer inte ihåg vad den kostade. kanske mycket dyrare. då är det kanske värt med lite högre. Ikeapriset var jättebra, och annars verkade den ju bra. Ska kolla runt lite till.

Just det ida och emil var det, kom inte ihåg tidigare vad det var det hette... tack! fast nu kanske alla 86/92 är slut?

• Carro

Här känns det bara skit just nu

skriver i andta tråden..

mini;
    Du måste ta och filma Isak, jag har aldrig hört en liten unge prata norrländska och jag tycker att norrländska är såååå mysig dialekt!!

nina kanin;
    Barn är bara så jäkla roliga när dom uppfinner egna ord

VIP;
    Krypa på dig, magsjuka är inget skoj!

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos