Inlägg från: Jesster |Visa alla inlägg
  • Jesster

Nodejas Babes och Bambinos

Och Elliot snorar som fan samtidigt som han dreglar över en tand så 2 timmar efter han hade somnat igår så hostade han och kräktes och kräktes och kräktes. Var innerligt tacksam över att jag inte är gravid och doftkänslig för det luktar ju inte hallon direkt.

Han är dessutom väldigt hes så det hörs inte riktigt att han gråter, det syntes bara på honom att han stortjöt och tårarna trillade. Mammas stackars bebis... Han somnade sedan och har sovit lugnt resten av natten. Willa hostar och frustar och jag hoppas det inte blir värre än så för henne.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Jesster
    Emeliee: Jag frågade S. var vi fick nyckelskåpet ifrån och vi fick det av mäklaren när vi köpte huset
  • Jesster

Willa har fått en fantastisk ny egenskap. Hon sticker in händerna i munnen tills hon kräks, så nu har jag två kräkbarn hemma. Småbarntiden är sååå mysig *muttrar*

• Jesster

Jag blir vansinnig!

Elliot är ju jätteförkyld och då väldigt lättklöken så han kräks så fort han får fast mat och hostar till lite. Mat vill han däremot äta (men kan inte) men välling och gröt är plötsligt det äckligaste som finns och han vägrar dricka. Detta är tredje dagen nu och jag börjar bli lite orolig. Tidigare när han är sjuk så har välling alltid gått ner, nu börjar han gråta så fort man tar fram den. Fruktpuré verkar funka något sånär och där är ju lite vätska i.a.f. Ledsen

Nu förökte jag få i honom mat och han spyr rakt ut, samtidigt ligger Willa på golvet och skriker och kräks för hons sticker händerna i munnen. Katterna ylar för att ungarna gråter och skriker och jag har mest lust att gå hemifrån. Gråter

• Jesster
    VIP: puréer funkar inte heller. jag mixar maten men den kommer upp igen. jag blir skitfrustrerad och elliot blir ledsen. det värsta är att elliot tar sååå mycket tid i anspråk när det är så här och willa behöver ju också mig och stellan kan inte komma ifrån jobbet och måste dessutom gå på möten efter jobbet så han kommer hem senare varje dag. blääää
  • Jesster
    Jossan: Just nu önskar jag faktiskt att jag rökte Då hade jag lämnat dom ylandes inomhus och gått ut och lugnat ner mig på det viset. Synd bara att det är dödligt och luktar så illa Det är ju fan också att S. inte kan vara hemma! Han är lite olycklig över det han med och jag klandrar inte alls honom, men det suger verkligen.
  • Jesster
    Carro: Jag tycker så synd om er med Sam, det är alltid något! Tur att han har en sån stark mamma som klarar av allt! Kyss
  • Jesster
    Nina: En toppendag hos dig med ser jag

Elliot dricker nu saft och han får ½ burk fruktpuré då och då så han kommer väl inte svälta ihjäl, men ändå... Fast han är ju pigg och glad för övrigt så jag lider väl mest misstänker jag
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos