Inlägg från: Jesster |Visa alla inlägg
  • Jesster
    Carro: Åh, så skönt att det är över och att det gick bra!!
    Vad tuff Sam är, det finns liksom inget som rubbar honom
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Jesster
    Carro: Gud vad skönt att Sam mår bra och går upp i vikt!!

Vi slutade med att ge Elliot omega 3 för några veckor sedan för jag trodde inte att det behövdes. Han sov bra nån vecka men sedan började han sova dåligt, vakna mitt i natten och ligga och leka och fnittra nån timme i sin säng. Jävligt irriterande faktiskt. Så jag började med omega 3 igen och han sover som en stock igen.
    Det är dyrt men det känns som det är värt det
  • Jesster
    Carro skrev 2008-11-20 10:30:05 följande:
    Jesster;Vi gav det till Sam innan, men det gav ingen effekt alls på hans sömn tyvärr..  l
    Nä, jag menade inte att Sam skulle få det, jag drog bara en parallell och berättade något ur mitt liv
  • Jesster

Förkyld, hängig och svintrött trots 9 timmars sömn i natt.
    Idag vill jag bara ligga i sängen, titta på film och äta chips.

Kommer man någonsin att få göra det igen? När flyttar ungar hemifrån...?

• Jesster

Jag ser mig själv i 60-årsåldern, falskt sjukat mig från jobbet och ligger hemma i sängen och kollar på actionfilm och käkar godis

• Jesster
    Meria: Det ÄR fullt upp så gott som hela tiden Och det lär ju inte bli mindre att göra när Willa blir rörligare. Men det är samtidigt väldigt roligt eftersom Elliot och Willa är så tydligt totalt olika individer. Jag tror dom kommer att slåss när dom blir större

Isak blir säkert en superlugn bebis som sover jämt och aldrig gnäller Fast de första 4 veckorna gör ju bebisar inget annat än sover och äter så då är det ju ganska lugnt.

4 ½ månad
  • Jesster

Hon har kommit på en ny, kul sak *NOT*
    Om man har gröt i munnen kan man blåsa ut den så det sprutar gröt överallt!
    Hur förklarar man för en 4½-månaders att så gör man inte. Nä, det går ju inte... Så det blev inte så mycket gröt för lilla fröken idag. Det blev mest gröt på mig

• Jesster

Jag är här - jämt! Har bara inget att tillföra
    Jag matar barn, leker med barn, matar barn, leker med barn, byter blöjor emellanåt o.s.v.

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos