Nodejas Babes och Bambinos
Meria: Vad duktig du blivit på PS! Jag sitter jämt vid datorn men har igen inspiration att hålla påTjejer... Det är ju snart Fars dag! Vad ska ni.. *host* ungarna göra/ge sina pappor?! Någon som har en bra idé?
ctrl+alt+pil upp
Elliot har stlk 23 i skor
Köpte en mätsticka i skoaffären så nu är det betydligt enklare att köpa nya skor till honom.
Var ute och gick innan igen och Willa sa inte ett pip, så hon är tydligen väldigt nöjd med att sitta upp i vagnen
Hon har alltid gallskrikit när vi varit ute och försökt promenera så igår slängde jag bort mjukliften och satte henne helt enkelt upp.
Elliot har oftast långarmar tröja och jeans inomhus på dagis (hemma har han mjukisbyxor). Ute har han täckjacka, fuskpolo och fleecemössa med öronlappar.
Men nu i helgen var det -5 grader och då hade han behövt overallen men den hänger på dagis. Får börja ta hem den.
Carro: *kram* 
Elliot har fått ett sånt dramatiskt sätt. Man kna inte låta bli att skratta åt honom fast jag försöker ju dölja det förstås
Så fort han inte får som han vill så åker underläppen ut löjligt mycket och *buhu* krokodiltårarna trillar och ibland sprutar. Man hör ju så tydligt när det är fejk.
Som när han kom hem från dagis i måndags och det var något som inte passade och han bara satte sig på golvet och bölade. Jag struntade i honom, då följde han efter mig och satt en bit ifrån så jag verkligen skulle se hur "ledsen" han var.
Då började ju Willa sympatigråta på riktigt och katten yla så då fick jag ju trösta Elliot så alla kunde lugna ner sig ![]()
Idag var 3:e dagen för grötsmakis för Willa. Innan har hon inte alls fattat vad det går ut på men idag gick det upp ett ljus
Hon rös först med hela kroppen och sedan gapade hon stort efter mer och blev skitsur när det var slut ![]()