Inlägg från: Jesster |Visa alla inlägg
  • Jesster
    Smirre: Ja, jag kollade också på dom till ett barnrum! Undervattenstapeten är jättemysig!
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Jesster
    Smirre: Lite jobbig sits! Jag blev varslad en gång för några år sedan och det var inte kul! Man känner sig ratad och oönskad på något sätt fastän det inte är personligt.
  • Jesster

Vi har också haft pizzakväll fast jag tog en kebabsallad Jag får börja kombi-äta nu så det blir fortfarande bantning men inte lika hårt.

Jossan: Vilken bullmamma du börjar bli! Ja, passa på nu, om några månader har du betydligt mindre tid. Då får Emma stå i köket istället

• Jesster
    JoKo skrev 2008-10-24 18:40:27 följande:
    Kolla GENAST in på hemliga stället!!!!
    Du kunde ju kolla ifall hon skrivit något ännu innan du basunerar ut något
  • Jesster

Har haft en riktigt livad eftermiddag - INTE! S. är inte hemma idag.

Ni som ger IPREN-suppar, ger ni en halv åt gången eller en hel? Elliot fick först en halv innan men det hände liksom inget så han fick den andra halvan också, den verkar ha gjort underverk

Han har nån tand på gång och är gnäligaste än gnälligast och smågråter emellanåt. Nu står han praktiskt taget och studsar och skrattar åt Simpsons.

Det ska bli SÅ skönt när alla barn äntligen har kommit i säng. Jag ska ta en så lååång dusch.

• Jesster

Så fräck bil!! Sån vill jag också ha! Fast vi har ju redan en säng till Elliot... Fast han kan ju inte sova i den ännu och när han klarar av det så gör säkert Willa det också så då kan ju hon ta den vanliga sängen och han racersängen

Och ang. IPREN. Det står ju på förpackningen att man ska ta en halv. Fast det är lika stor mängd som Alvedon och där ska man ta en hel supp. jaja, det hände inget med en halv så jag tar en hel i fortsättningen också.

Och jag brukar duscha när Elliot badar, men nu är jag ju ensam hemma och kan inte lämna Willa. Men nu är Elliot i säng och Willa slocknar när som helst, sedan är kvällen min, MIN, MIN!

• Jesster
    pela: Fräsch lägenhet!! Och stor, precis vad ni behöver. Hoppas ni får den!

Jag satt här hela dagen igår men lilla fröken skulle sitta i knät hela tiden och jag skriver så dåligt med en hand. Det är så frustrerande när man får skriva så sakta

Mini: Transformers är skitbra!! Mycket p.g.a. Shia som är en superskådis. Han är med i senaste Indiana Jones också men där fick han inte alls så mycket utrymme som han borde ha fått.

De nya Batmanfilmerna (okej, jag har inte sett senaste ännu men jag tror i.a.f. att den är fantastisk) ärr sååå bra också. Spindelmannen 1 var bäst, sedan gick det lite sämre men fortfarande helt okej filmer. V for Vendetta är också svinbra. Han är så jävla läcker i masken
  • Jesster
    Carro: Sjukdomarna förföljer er! Skönt att han äntligen har fått tid!! Och vilken underbar gåva
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos