Nodejas Babes och Bambinos
*vinkar till Myran*
Är så avis på ert husköp! Det är så roligt att flytta (samtidigt som det är lite läskigt) ![]()
*vinkar till Myran*
Är så avis på ert husköp! Det är så roligt att flytta (samtidigt som det är lite läskigt) ![]()
IDOL - Alltså, jag tycker inte om vad de gjort med Annas hår. Hon ser ju inte klok ut! Tycker det är skitfult. Innan var hon lite egen, nu ser bara konstig ut med Barbiehåret.
Vad otäckt att krocka! Men bebisen är skyddad i magen så det behöver du inte bekymra dig för men ta det lugnt i några dagar och lyft inget tugnt. Och då menar jag typ att hjälpa till att flytta eller så ![]()
Alla har uppräkning om vad det gör så jag tänker inte vara sämre
Här har vi handlat nya fiskar och växter till akvariet så nu är det storstädning av akvariet så det blir snyggt igen. Det har varit lite försummat i några månader.
Var svintrött igår och kunde slocknat 21:00 men det blev 22:30 istället. 00:00 vaknar jag av att Willa börjar vråla, bara sådär! Har aldrg hänt innan. Först trodde jag det var en mardröm men det gick inte att lugna henne riktigt. Gick ner och satte mig i soffan med henne och försökte trösta henne. Hon skrek och skrek och tårarna sprutade. Kände mig hemsk som inte kunde ta bort det onda eller ans komma på vad som gjorde ont.
Hon hade ingen feber. Kan ha varit en fis på tvären, något annat kan jag inte tänka mig. Tryckte på öronen och visst skrek hon mer då men efter 30 min somnade hon upprätt i min famn. Gick och försökte lägga henne och hon skrek igen så jag satt uppe till 1:30 då jag kunde lägga henne.
Sedan skulle hon upp igen och äta 5:45...
Om jag var trött igår är det ingenting mot vad jag är idag
Elliot verkar ha sovit lugnt igenom allt skrikande den lyckosten.
Jossan: Tuffa Emma som RIDER!!
Carro: När ska det lugna ner sig för er egentligen?!