Inlägg från: Jesster |Visa alla inlägg
  • Jesster

Nodejas Babes och Bambinos

VIP: Jag skrev mitt namn och adress i det första beställningsmailet + att jag skrev att jag ville ha förskottsbetalning. Sedan fick jag ett mail tillbaka att allt jag ville ha fanns hemma och att han stoppade det på lådan samma dag. Då betalade jag via deras BG och det funkade i fredags.

Skithäftiga sparkdräkter förresten Ska tvätta dom idag så hon kan börja använda dom.
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Jesster
    Mini: Kan du slänga in receptet på chokladdrömmarna igen? Glömde kopiera det förra gången och nu har jag ju ingen aning om vår i tråden det ligger
  • Jesster
    Svag: Willa fick banangröt häromdagen. Hon tittade riktigt skeptiskt på mig och undrade mest vad jag sysslade med
  • Jesster

Stans sötaste tjej (Willa då såklart).

Snart 4 månader
    Elliot en morgon.

1 år och 10 mån. Motljus i fängelsepyjamasen

Helt underbar, lång, ostörd natt! Alla sov lugnt till 7 när Elliot började hosta och jag fick gå upp med honom. Helt sjukt att man kan kallas 7 för sovmorgon men det är så det är med barn... Förr hade jag kallat 7 mitt i natten och 12 sovmorgon

Carro: Någon gång trodde jag att jag skulle sluta förvånas över ert elände men tydligen inte Behandlad eller inte,halsflussen borde ju försvinna innan operationen, i.a.f. på ett barn med normalt immunförsvar, Sam däremot är ju en helt annan sak.

• Jesster
    Mini: Vi måste ha hel pyjamas till Elliot för annars gräver han i blöjan. Det har upp till 104 på både HM och KappAhl
  • Jesster

Elliot gillar fordon som rör sig och låter. Han har nån hund som man skakar på så voffar den och kör iväg och så en Byggare Bob som man trycker på huvudet så tutar den och puffar iväg.

Köpte en annan Byggare Bob som man trycker på huvudet och den bara kör iväg men den var inte rolig för den låter inte. Så jag vet ju vad jag ska spana efter till födelsedag/jul

Gick och diskade nu och när jag kikar in i vardagsrummet har Willa rullat ut på golvet från mattan och Elliot har nästa rivit ner min dator på golvet (och sina egna fötter). Hur ska det gå när båda ungarna blir rätt så rörliga båda två?!

• Jesster
    Smirre: Wow! Men den ser lite väl avancerad ut för Elliot. Pappa hade nog haft roligare med den
  • Jesster

Dagisfotona kom idag. Jag hade inga höga förväntningar men det här var ju värre än väntat. Herregud, han ser ju livrädd ut!! 419 Nej tack Gruppfotot var däremot bättre och det är ju ett kul minne så det vill jag nog ha.

• Jesster

Nu letade jag upp hela LS blogginlägg och jag kan bara hålla med om att hon är helt jävla dum i huvudet. Att hon överhuvudtaget uttalar sig på det sättet om något som hon inte är så insatt i är bara tragiskt. Och henne ser många upp till...

Smirre: Förstår att du blir arg! Hutlösa priser, dåliga fotografer och ingen serviceanda.

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos