mini: Om man har platsen och med rätt färg och klädsel så kan ju en kökssoffa vara skitsnygg. Jag avskyr furu och allmoge men som den ljusa med svart klädsel som du länkade, den funkar ju även i ett modernt kök.
Hoppas att blomman klarar sig! Usch, det börjar klia i hårbottnen bara jag tänker på löss
Fars dag och S. är på övervåningen och tittar på sin present. Ville köpa en sådan -
http://www.isa.nu/shop/stolt-p-124.html men tiden och pengarna fanns inte riktigt så jag Photoshoppade ihop en istället. Riktigt snygg om jag får säga det själv

Sedan om han uppskattar det, det är ju en heeelt annan sak.
Ang. släktträffar så har jag alltid avskytt dom. Julen skyr jag som pesten med men det har ju också andra orsaker (hittade min döda pappa när jag var 7 år den 20:e dec -81). Men det är det här med påtvingade, större sammankomster. Urk...
Min syrras släktkalas har jag bojkottat för länge sedan. Jag kommer gärna och firar födelsedag bara inte när alla andra gör det samtidigt. Tycker att det är betydligt trevligare att sitta i lugn och ro och kunna prata med personerna man besöker.