Inlägg från: Jesster |Visa alla inlägg
  • Jesster

Nodejas Babes och Bambinos

Åhh... Vin och cigg...
    Vilken klänning blir det?!

Den som söker han finner - www.google.se
  • Jesster

Varje fest är en galafest numera En hel hög av mina vänner var på en inflyttningsfest i lördags och när jag ser alla bilder på Facebook blir jag bara ledsen. Jag vill också festa!! Jag vill tjuvröka och bli full! Det är bara det att mina vänner har blivit S. vänner och ska jag på fest så vill han också dit och vi får aldrig barnvakt *suck*

Min duktiga tjejja kom över från rygg till mage idag med sina armar! Igår kom hon över men med armarna under sig.
    Duktiga tjejen som kom över från rygg till mage alldeles själv. 3½ månad

• Jesster
    Nina: Ja, hon är betydligt större än sina 3½ månad Det var inte länge hon var en liten spädis.

Shit vad tvättmaskinen måste gå hos er jämt!! Stackare! Om ni rakar bort allt hår så har han ju inget hår att dra i och då kanske han slutar upp med att försöka och ovanan bryts? Bara en tanke...

Elliot hade ju den roliga egenheten att dra i snoppen så fort han kom åt vilket gjorde att han kissade ner sig JÄMT. Så köpte vi hela pyjamaser så han inte kom åt blöjan på nätterna och då har han slutat att försöka på dagen med. Kliar sig på röven gör han fortfarande då och då men det är sällan det blir några bajsincidenter (föutom igår).
  • Jesster

Någon raketbebis tror jag inte Willa blir men däremot så är det väl en lågoddsare att tippa på att hon blir snabbare än Elliot

Jossan: Emma kunde väl stå genom att bara hålla i ett finger när hon var 11 veckor?

Lilla fröken vill i.a.f. inte ligga och slappa i badet som alla andra, nä, hon ska minsann sitta upp hela tiden. Det är bara när hon äter, sover och gympar på golvet som hon är en en annan ställning än sittande.

• Jesster
    Jossan: Jo, det är helt annorlunda nu mot när Elliot var bebis.

Elliot var så lugn, gjorde aldrig något väsen av sig, var nöjd med att fundera och kolla på världen. Han är ju väldigt försiktig och osäker rent allmänt. Han vågar inte försöka så mycket och behöver väldigt mycket uppmuntran.

Willa har humör och temperament, vill så mycket, försöker, lyssnar och tjattrar nästan hela tiden när hon är vaken. Vi handlade innan och hon pratade högt och ljudligt genom hela COOP
  • Jesster

Söta, söta Emma förresten!! Hon är ganska lik dig va?

• Jesster
    VIP: Jag kan knappast ta åt mig äran för kakan, kanske för tipset Det är Leilas recept, jag bytte bara bort hennes vedervärdiga frosting. Kakan är verkligen supergod... Saftig, chokladig och... mmm... Lätt att jag ska baka den när jag slutar banta!
  • Jesster
    Mini: Hoppas det är Omega 3ns förtjänst så det håller i sig

Carro: Stackars er... Hoppas han får sina rör snart
  • Jesster
    http://www.photowall.se/
    Jag vet att det kostar men jag blir helt sjuk när jag ser alla snygga fototapeter!! Undrar om jag kan övertala S. till en snygg på en kortväggen i vardagsrummet... Fast då får vi måla om också
  • Jesster
    Mini: Jag gillar de designade motiven, särskilt med blommor och grenar och sånt. Men en del av fotomotiven är också assnygga!
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos