Inlägg från: Jesster |Visa alla inlägg
  • Jesster

Nodejas Babes och Bambinos

Elliot har en leksakshund som voffar när den rullar. Igår efter vi hade släckt så hörde jag hunden voffa på nedervåningen och min första tanke var ju att nu leker katten Sedan började jag tänka alldeles för mycket. Tänk om det var inbrottstjuvar? Eller ännu värre, psykotiska mördare! Eller spöken!!

Ja, så då kunde jag inte somna på länge för jag hörde hunden voffa där nere då och då och jag fick för mig att det kanske var spöken så jag vågade inte gå ner och skälla på katten

6:30 började Elliot tjuta och gråta och jag trodde det var rumpan han hade ont i så jag rusade upp och bytte blöja men rumpan var så insmord och fin så men han grät och grät så han fick en Alvedon och han lugnade sig efter en stund, men han väckte ju Willa så det blev en hektisk start även denna morgon.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Jesster
    Nina: Nej, Luddens ena var nere och den andra till hälften nere så operationen ställdes in och de väntar och ser vad som händer.

Lycka till nu på operationen ikväll! Stackars mammahjärta... men det kommer att gå jättebra!!
  • Jesster
    Medusan: Tack för recepten! Det var lite för mycket grejer i som jag inte gillar, men jag kan ju försöka experimentera bort dom
  • Jesster

Kopierade in receptet i bröddokumentet
    Jag gillar ju egentligen bara vanligt vitt bröd, så jag ska ju mjukstarta med liiite grövre. Inte en massa nötter och fröer och sånt.

• Jesster

Jag behöver en sulky så jag och W kan ta oss någonstans när Elliot är på dagis med sin barnvagn. Sysknvagnen orkar jag inte köra runt med och vi behöver en sulky till (har en i bilen).

Den som verkar ha bäst hjul är Brio Sitty men hur skulle den funka för W? Är det fjädring i den så passageraren inte skumpar så jäkla mycket? Eller ska man satsa på en Brio Race med suflett istället?

• Jesster

Scootern har jättebra hjul men den är ju svindyr! Race är också för dyr... Och S. vill inte köpa begagnat

• Jesster
    svag: Du känner ingen med scanner? Betydligt billigare att scanna och skicka efter egna förstoringar.

Carro: Shit vad stor Sam börjar bli! Skitsöt!!
  • Jesster
    Jossan: Nu är ju Elliot lite "yngre" än vad Emma är men jag hade verkligen inte släpat upp honom så tidigt för ett luciatåg.
  • Jesster
    Majlo: Så ni ska alltså betala prästen lön den dagen?
    Jag tycker att det var ganska fräckt formulerat faktiskt, inte fräckt på det käcka viset. Låter som att han kommer att stoppa den frivilliga gåvan i egen ficka.
  • Jesster
    LillaMy: Men herregud så gullig hon är!! Vilket lyckat foto!
    Ja, förutom tofsarna då och där kan jag förstå dina känslor. Eftersom hon aldrig ser ut så annars så blir det ju konstigt på dagisfotot. Jaja, hon ser inte livrädd ut som Elliot i.a.f.
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos