Inlägg från: Jesster |Visa alla inlägg
  • Jesster

Nodejas Babes och Bambinos

Nu har jag köpt vätskeersättning också och han har fått det blandat med välling i eftermiddag. Han har kräkts två ggr idag och nu i kväll har han ulkat några ggr men inget har kommit upp. Han har i.o.f. inte fått dricka så mycket heller. Hellre att han får lite och får behålla det än att han vrålspyr hela tiden.

Han är helt slut också stackarn... Han hade frossa innan och har gått och lagt sig nu.
    Vad jag tjatar om honom och hans mage! Han har aldrig varit så här dålig bara.

Cissi: Åh, vad inte mysigt...

Den som söker han finner - www.google.se
  • Jesster
    LillaMy: Elliot kan ju inte gå och han har oftast massor av gymnastiska övningar för sig i sängen när han leker med sina gosedjur så jag vågar inte släppa lös honom i en vanlig säng ännu. I spjälsängen vet jag var jag har honom och han sover jättebra i den.
  • Jesster

svag: Du hade ju kunnat lägga dom på "andra sidan". Hade gått jättesnabbt

Krodan: Jag fattar inte var jag ska trycka för att hitta henne.

• Jesster
    Emeliee: Okej, då kom jag på den grejen Inte glasklart precis... Men nu hittar jag inte Athena.
  • Jesster
    Winnertaco: Jag tror jag har alla Nodejas i min vännerlista under flika Nodeja
  • Jesster

Och nu har Willa kräkts två ggr och S. har ont i magen. Jippie...

• Jesster

Och nu spyr S. hela tiden. Willa med. Sitter och matar henne med vätskeersättning på sked och hon bara blänger på mig och undrar väl mest var hennes kvällsvälling är någonstans och varför jag ger henne detta vidriga blask hela tiden.

Känns som att det kommer att bli en rolig natt. Undrar när jag ska börja...?

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos