Nodejas Babes och Bambinos
Natten gick inte bra alls. Jag började kräkas vid 2-tiden och mådde så jävla dåligt så jag faktiskt svimmade i badrummet. Stellan vaknade av en krash och hittade mig på golvet där jag hade rasat in i duschkabinen. Jag fattade inte var jag var när han fick väckt mig.
Är ganska tacksam över att jag svimmade där jag gjore det, jag kunde lika gärna ramlat ner för trappan eller drämt i kanten på en byrå. Stellan var jättegullig. Han kunde ju inte bära in mig till sängen för han var ju döende själv så jag ålade dit själv för jag kunde inte gå. Sedan hämtade han spann åt mig och sköljde ur den efteråt
Idag mår Stellan och jag nog värst i familjen men det blir ju ingen vila för det med sjuka barn. Jag har hållit på att svimma flera ggr och satt mig på golvet. Kräkte oräkneliga ggr i natt och idag hittills 3-4 ggr. Får se hur det utvecklas.
Synd bara att man inte kan få någon att ta hand om ungarna så man får bli frisk i lugn och ro, men det är nog ingen som ens vill vara i närheten av magsjuka barn ![]()